پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

پخش عمده گیت فروشگاهی

پخش عمده گیت فروشگاهی : شرکت چشم سوم بزرگترین وارد کننده و تولید کننده گیت فروشگاهی و انواع تگ دزدگیر با بیش از ده سال فعالیت، مرجع فروش دزدگیر فروشگاهی در کشور میباشد. انجام پروژه های بزرگ در سراسر کشور و قرار داد با فروشگاههای زنجیره ای ، هایپرمارکت ها، پاساژ ها از افتخارات شرکت چشم سوم میباشد. در قسمت نمونه کارها تصاویر برخی از پروژه ها را قرار داده ایم. جهت مشاوره میتوانید با شماره های شرکت و یا با شماره 79-02188242878 تماس حاصل نمایید.

پخش عمده گیت فروشگاهی

هر چقدر که جمعیت بیستر میشود، نیاز به سیستم ضد سرقت فروشگاهی بیشترمیشود. با افزایش جمعیت نمیتوان بصورت سنتی از فروشگاه و مغازه در برابر سرقت حفاظت نمود و نیاز به ابزار و دستگاه های متنوع میباشد. امروزه فروشگاه های بزرگی ساخته شده اند حفظ امنیت این فروشگاه ها با نیروی انسانی بسیار دشوار و پر هزینه میباشد. و به همین سبب هر روز نیاز دزدگیر فروشگاهی (تگ دزدگیر ، لیبل دزدگیر ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک ، دزدگیر کتاب ، دزدگیر موبایل) بیشتر میشود.

بهترین گیت فروشگاهی را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی از ما بخواهید. شرکت چشم سوم امنیت فروشگاه شما را به ارمغان می آورد. شرکت چشم سوم مجری بزرگترین پروژه های ضد سرقت فروشگاهی در ایران میباشد.

دزدگیر فروشگاهی

همانطور که اشاره کردیم، حفظت از فروشگاه با استفاده از نیروی انسانی بسیار دشوار و پر هزینه میباشد و در برخی شرایط حتی غیر ممکن میباشد. نیروی انسانی ممکن است در برخی شرایط و زمانی که فروشگاه شلوغ و پر رفت و آمد است نتوانند به درست از فروشگاه محافظت نمایند. استفاده از ابزار و دستگاه ها میتواند در هر ساعتی و در هر شرایطی امنیت فروشگاه را به بالاترین درجه ارتقاء دهد. در تحقیقات انجام شده فروشگاههایی که مجهز به گیت فروشگاهی میباشد توانسته اند بالای 90 درصد از سرقت اجناس و کالاها جلوگیری نمایند. و فرصت سرقت را از سارقین بگیرند. استفاده از دزدگیر فروشگاهی و پرداخت هزینه برای آن در بلند مدت منافع صاحبان فروشگاه را افزایش میدهد.

گیت فروشگاهی مناسب به صورت آنلاین

چنانچه قصد خرید گیت فروشگاهی را دارید میتوانید بصورت تلفنی و یا حضوری اقدام به خرید گیت فروشگاهی نمایید. کارشناسان چشم سوم با ارائه بهترین راهکار همواره در کنار شما هستند. میتوانید قبل از خرید با بخش فروش مشورت نمایید. اگر نیاز به بازید قبل از خرید باشد میتوانید در خواست بازید بدهید تا در اسرع وقت کارشناس فنی از فروشگاه شما بازدید نماید و بهترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد. با توجه تنوع محصولات در فروشگاه ها و همچنین تنوع انواع گیت فروشگاهی و دزد گیر فورشگاهی قبل از اقدام به خرید گیت دزدگیر با ما در تماس باشید.

ارسال گیت دزدگیر به سراسر کشور ایران

در هر شهری که هستید میتوانید بصورات تلفنی از شرکت چشم سوم مشاوره بگیرید و بهترین دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی را خرید نمایید.

شرکت چشم سوم علاوه بر دزدگیر فروشگاهی ، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع تگ دزدگیر از جمله تگ دزدگیر گلفی، صدفی، پنسیل و … میباشد. قبل از خرید قیمت انواع لیبل دزدگیر ، جدا کننده های تگ را از ما استعلام بگیرید.

شرکت چشم سوم در تلاش است که بهترین دزدگیر فروشگاهی را با مناسب ترین قیمت و خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان و مشتریان گرامی عرضه نماید.

یک دیدگاه بگذارید