پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی

ارائه خدمات پس از فروش و گارنتی دستگاه دزگیر یکی از مشکلات خریدارن است. گیت دزدگیر مانند هر دستگاه الکترونیکی نیاز به سرویس، تعمیر و نگهداری ، تنظیم مجدد دستگاه دارد. چنانچه شرکت نتواند هر یک از موارد را پاسخگو باشد، خریدار نمیتواند از خرید خود رضایت داشته باشد و آن دستگاه نیز علاوه بر اینکه نیاز صاحبان فروشگاه را به سییتم ضد سرقت برطرف نمیکند، یک مشکل به مشکلات آنها اضافه خواهد کرد. لذا داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در دستگاهای دزدگیر فروشگاهی واقعا ضروری و مورد نیاز است.

گارانتی و خدمات اصلی گیت فروشگاهی چیست ؟

چنانچه بعد از خرید و نصب گیت فروشگاهی (گیت دزدگیر، دزدگیر فروشگاهی)، دستگاه به هر دلیل دچار مشکل شد، کارشناسان فنی بتوانند پاسخگوی نیاز مشتری باشند. اگر دستگاه نیاز به تنظیم مجدد داشت، با حضور در فروشگاه، دستگاه را مجدد تنظیم نمایند. اگر گیت دزدگیر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشت در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

گارانتی شامل چه نوع محصولاتی میباشد؟

تمامی دستگاه ها از جمله گیت دزدگیر (گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی)، دستگاه خنثی کننده لیبل دزدگیر ، دستگاه جدا کننده تگ دزدگیر و … همگی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت چشم سوم میباشند.

معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی

خدمات پس از فروش شرکت چشم سوم

شرکت چشم سوم همواره در کنار مشتریان و همکاران گرامی میباشد. شرکت چشم سوم در موارد زیر خدمت رسانی می نماید:

  • تعمیر دزدگیر فروشگاهی
  • نصب انواع گیت دزدگیر
  • جابجایی دستگاه دزدگیر و نصب مجدد در صورت تغییر مکان فروشگاه
  • مشاوره رایگان به فروشگاه ها و هایپر مارکت ها قبل از خرید
  • آموزش تنظیم انواع دستگاه ها به همکاران و مشتریان

پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز بخوانید: قیمت لیبل AM

معتبرترین گارانتی اصلی گیت فروشگاهی شامل موارد زیر نمیشود!

دزدگیر فروشگاهی نیز مانند هر وسیله الکتریکی نیاز به مراقبت و نگهداری میباشد.باید طریقه استفاده درست از آن را بدانید. گیت دزدگیر یک دستگاه است که فرکانس های مختلف محیط ممکن است در عملکرد آن اختلال ایجاد نمایید. لذا خریداران گرامی باید محل نصب را با کارشناسان شرکت مطرح نماییند.

برخی وسایل موجود در ویترین مغازه (مانند لامپ هالوژن) که فاصله نزدیک با گیت دزدگیر دارند ممکن است بر روی عماکر گیت تاثیر بگذارد. کنتور برق ، نمایشگر های تلویزیونی تبلیغاتی، درب اتومات برقی و … که حتما خریداران باید وضیعت محیطشان را بطور کامل به کارشناسان شرکت چشم سوم مطرح نمایند. تا بتولنند بهترین راهکار را به آنها پیشنهاد بدهند.

گیت فروشگاهی

خریدار باید هر وسیله ای که بر روی عمکرد دستگاه تاثیر منفی میگذارد از دستگاه دور نمایید. نباید در فاصله یک مترو نیم دستگا ه تگ دزدیگر و لیبل دزدگیر قرار بدهید. زیرا دستگاه آلارم میدهد.

قبل از خرید گیت فروشگاهی با کارشناسان چشم سوم تماس حاصل نمایید و با خرید مطمئن از این شرکت خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دریافت نمایید. بدون اینکه دغدغه خراب شدن دستگاه را داشته باشید.