پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

مراقب از وسایل الکترونیکی با دزدگیر موبایل

مراکز فروش لوازم تکنولوژی محور مثل فروشگا‌ه‌های موبایل یا لپ‌تاپ را در نظر بگیرید!

چه سرمایه‌ای در این فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و بزرگ در حال عرضه به خریداران است؟ حالا اگر رفت‌‎وآمد به‌قدری زیاد و متراکم باشد که حتی نیروی کار و تکنسین‌ها نتوانند حواسشان را به امنیت فروشگاه بدهند، خطر سرقت چه می‌شود؟

درست است، باید سراغ گجت‌های دزدگیر فروشگاهی موبایل برویم که وظیفه‌‌شان حفظ امنیت است تا اگر موبایل‌، تبلت یا لپ‌تاپی در شرف سرقت بود، مسئول فروشگاه و حراست مطلع شود. «فروشگاه چشم سوم» انواع دزدگیر فروشگاهی موبایل و دزدگیر فروشگاهی لپ‌تاپ را در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند. اگر آشنایی چندانی با این تکنولوژی امنیتی ندارید، سه چهار دقیقه از وقتتان را به ما بدهید و در این متن از تیم فروشگاه اینترنتی چشم سوم بیشتر با این دزدگیرها آشنا شوید.

دزدگیر فروشگاهی موبایل

دزدگیر فروشگاهی موبایل و تبلت همان‌طور که از نامش پیداست، برای حفظ امنیت محصولات داخل فروشگاه و پیشگیری از سرقت طراحی شده است. معمولاً نسخه‌های کوچک‌تر این دزدگیرها برای انواع گوشی و نسخه بزرگ‌تر برای لپ‌تاپ و تبلت استفاده می‌شود.

اگر بخواهید در میان انواع نسخه‌های خارجی هم جستجو کنید دزدگیر موبایل به نام mobile stand  و دزدگیر تبلت با عنوان tablet stand قابل جستجو است.

ویژگی‌های دزدگیرهای موبایل

دزدگیر فروشگاهی موبایل صفحۀ صافی دارد و به‌راحتی روی دیوار و میز نصب می‌شود، دقیقاً مشابه چیزی که وقتی برای خرید موبایل رفتید، در فروشگاه‌های بزرگ مانند نمایندگی‌ها دیدید. گوشی موبایل روی این استندهای سفید قرار می‌گیرد و قابل‌جداکردن نیست. دزدگیرها به‌راحتی نصب شده و از طریق ریموت کنترل می‌شوند. قابل شارژ کردن هستند و در زمان جداشدن توسط سارق از طریق آلارم به مسئول فروشگاه اطلاع می‌دهند، در واقع کارکردی کاملاً مشابه دزدگیر معمولی دارند.

البته ویژگی‌ها و قابلیت‌های دزدگیرهای موبایل فقط همین چند مورد نیست، بلکه انواع مختلفی از آن را در بازار پیدا می‌کنید دارد که خیلی خلاصه و سریع در ادامه به آن‌ها اشاره کردیم.

انواع دزدگیر فروشگاهی موبایل

دزدگیر فروشگاهی موبایل فروشگاه چشم سوم به چهار مدل:

  • بدون پایه و بدون شارژر
  • با پایه بدون شارژر
  • با پایه و شارژر
  • با پایه و شارژر چهارتایی

تقسیم می‌شود که درباره هر کدامشان مفصل صحبت می‌کنیم.

نمونه بدون پایه و بدون شارژر

ارزان‌ترین دزدگیر فروشگاهی موبایل همین نسخه بدون پایه و بدون شارژر است که قابلیت اتصال روی میز را دارد و از طریق سیم فنری به گجت کوچکی وصل شده است. درصورتی‌که سارق سیم را از این قطعه چسبیده به پشت موبایل جدا کند، آلارم دزدگیر فعال شده و به مسئول فروشگاه سرقت را اطلاع می‌دهد.

دزدگیر با پایه و بدون شارژر

دزدگیرهای پایه‌دار بدون شارژر قیمت تقریباً مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. این دزدگیرها به پایه ضد سرقتی وصل هستند که این پایه مانند مدل‌بالا به قطعه کوچکی وصل شده است. درصورتی‌که این قطعات از میز یا از پشت موبایل جدا شوند مانند مدل قبلی آلارم هشدار فعال شده و به مسئول فروشگاه اطلاع می‌دهند.

البته مدل‌های پایه‌دار ریموت دارند و صدای هشدارشان از طریق این ریموت قابل‌کنترل است.

دزدگیر پایه‌دار همراه شارژر

دزدگیرهای پایه‌دار همراه شارژر در دسته دزدگیرهای گران‌قیمت قرار می‌گیرند که همراه با کابل شارژ در بازار عرضه می‌شوند.

این محصول از پایه ضد سرقت ساخته شده که روی میز فروشگاهتان چسبانده می‌شود، یک سیم فلزی دارد و به قطعه کوچکی می‌رسد که پشت گوشی وصل شده تا در صورت جداشدن، سریعاً آلارم هشدارش فعال شود. در این مدل هر موبایل یک استند، یک پایه و شارژر دارد و از طریق ریموت قابل‌کنترل است.

گران‌قیمت‌ترین دزدگیر پایه‌دار

برای چهارمین مدل احتمالاً متوجه شدید که تقریباً بیشترین قیمت بازار را دارد و در واقع با شارژر چهارتایی عرضه می‌شود.

این دزدگیر هم مانند نمونه‌های قبلی عمل می‌کند. همراه پایه، کابل و قطعه متصل به موبایل عرضه شده و برای کنترل شدت صدای دزدگیر، ریموت جداگانه دارد. البته تفاوت این دزدگیر با سه مدل قبلی در سیستم مرکزی آن با چهار خروجی شارژر است و به هرکدام از این خروجی‌ها یک کابل وصل می‌شود.

برخی ویژگی‌های مهم دزدگیرها

دزدگیر فروشگاهی تبلت و موبایل چند ویژگی مهم هم دارد که قبل از خرید بهتر است با آن‌ها نیز آشنا شوید.

پایه دزدگیرها برای نصب روی میز یا دیوار بر اساس رفتار مشتری طراحی شدند تا تبلت‌ها و موبایل‌هایی که برای فروش عرضه می‌شوند به‌راحتی قابل‌استفاده باشند و خریدار بتواند آن را در دست بگیرد، دوربینش را امتحان کرده و تمام زوایایش را بررسی کند. در ضمن، بیشتر این دزدگیرها سفیدرنگ هستند.

درصورتی‌که سارق بخواهد موبایل یا تبلت را به هر نحوی از پایه جدا کند، پایه مجهز هشدار آلارم است، به‌این‌ترتیب مسئول فروشگاه نیازی به گیت‌های ضد سرقت ندارد و می‌تواند به‌راحتی از این مدل دزدگیرها برای امنیت فروشگاهش استفاده کند.

دزدگیر فروشگاهی تبلت و موبایل تنوع خوبی در بازار دارند و با رنج قیمت متفاوت دست شما را در انتخاب و خرید محصول موردنظر باز می‌گذارند.

نوبت خرید و انتخاب محصول است!

حالا که با انواع دزدگیر فروشگاهی موبایل و تبلت آشنا شدید، می‌توانید با اطمینان بیشتری بر اساس متراژ فروشگاه و سرمایه‌ای که در دست دارید، از فروشگاه چشم سوم محصول موردنظرتان را سفارش دهید.

در ضمن بعد از انتخاب محصول موردنظرتان می‌توانید توضیحات بیشتر را در قسمت معرفی محصول مطالعه کرده یا با شماره‌های ۸۸۲۴۲۸۷۹ و ۸۸۲۴۲۸۷۸ -۰۲۱ تماس بگیرید. درصورتی‌که می‌خواهید محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خودتان کیفیتشان را بسنجید، می‌توانید در SHOW ROOM فروشگاه ما شرکت کنید که با تعیین وقت قبلی است، به‌این‌ترتیب خیالتان هم برای سفارش محصول راحت خواهد بود. برای نصب دزدگیرها هم روی همکاری ویژه تیم کارشناسان حساب ویژه باز کنید و با اطمینان خریدتان را تکمیل کنید.

یک دیدگاه بگذارید