پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

چرا خرید گیت فروشگاهی ضروری است؟

خرید گیت فروشگاهی : یکی از دغدغه های مدیران فروشگاه، محافظت از اجناس و کالاها در فروشگاه می باشد. گرانی، فقر، بیکاری همگی عواملی هستند که متاسفانه سرقت را افزایش دادهاند. چنانچه نتوان راهکار مناسبی را برای جلوگیری و پیشگیری از سرقت اجرا شود، خسارت های جبران ناپذیری گریبان گیر صاحبان فروشگاه و هایپر مارکت ها میشود.

راهکار های مختلفی برای جلو گیری از سرقت در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها وجود دارد. میتوانید از دوربین های مدار بسته استفاده نمایید. اما استفاده از دوربین مدار بسته نمیتواند در همان لحظه وقوع حادثه، مسئولین فروشگاه را مطلع گرداند. و باید یک وقتی صرف شود و دوباره فیلم ها را ببینند.


چرا خرید گیت فروشگاهی ضروری است؟

راهکار دوم استفاده از گیت فروشگاهی (گیت دزدگیر) میباشد. گیت دزدگیر میتواند دقیقا هنگامی که سارق میخواهد از درب فروشگاه خارج شود، آلارم دهد و مسئولین فروشگاه را مطلع گرداند.

راهکار سوم استفاده از پرسنل و کارمند زیاد است. اما استفاده از کارمند و پرسنل زیاد هم هزینه زیادی دارد و هم ممکن است در اوج شلوغی دچار خستگی شوند و نتوانند به بهترین نحو از اجناس و کالاها مراقبت کنند.

خرید گیت فروشگاهی از چشم سوم

خرید گیت فروشگاهی : شرکت چشم سوم با انجام پروژهای بسیار بزرگ در کشور توانسته است رضایت مشتریان و همکاران خود را جلب نماید. بخشی از محصولات شرکت چشم سوم وارداتی است. واردات سیستم های ضد سرقت از کشورهای اروپایی از جمله آلمان (شرکت چشم سوم نماینده فروش راکو آلمان میباشد) و محصولات درجه از کشور چین. محصولات چینی نیز از بهترین کیفیت برخوردار هستند. برای مثال برند سنچوری یکی از معرفترین برند چینی است که به تمام دنیا محصولات خود را عرضه کرده است.
برخی دیگر از محصولات شرکت چشم سوم، با افتخار تولید متخصصین و مهندسین کشور می باشد. شرکت چشم سوم با ارائه بهترین خدمات توانسته اسات بیشترین سهم بازار را داشته باشد.

برخی از خدمات شرکت چشم سوم علاوه بر فروش محصول عبارتند از:

  • تعمیر گیت فروشگاهی
  • نصب و تنظیم گیت دزدگیر
  • مشاوره رایگان قبل از خرید
  • فروش عمده و جزئی

برای خرید گیت دزدگیر از شرکت چشم سوم با کارشناسان در تماس باشید و از بهترین مشاوره رایگان بهرمند گردید.

یک دیدگاه بگذارید