پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

تگ دزدگیر، یک نیاز ضروری در فروشگاه

سال‌ها پیش، مغازه‌داران یا صاحبان فروشگاه‌های بزرگ، برای آنکه از محصولات خود مراقبت کنند، سختی‌های زیادی می‌کشیدند. در روزگاری که همه چیز به‌صورت دستی انجام می‌شد، مراقبت از اجناس، در برابر دزدی‌ها، کار آسانی نبود.

به همین دلیل کم‌کم روش‌های جدیدی، جایگزین روش‌های قدیمی شدند و کار مغازه‌داران را آسان‌تر کردند. این روش جدید، تگ دزدگیر نامیده می‌شود که امروزه تقریباً در هر فروشگاه و مغازه‌ای وجود دارد.

در این مطلب از سایت چشم سوم، قصد داریم تگ دزدگیر و انواع و کاربردهای آن را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بدانید تگ دزدگیر چیست و چگونه می‌توان خرید تگ دزدگیر را انجام داد، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

تگ دزدگیر چیست؟

قطعاً تابه‌حال به انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و … رفته‌اید. اگر دقت کرده باشید، روی هر یک از محصولات، مثل پوشاک، روسری، کیف و … تگ‌هایی وجود دارد که اگر محصولات را، همراه با تگ آن‌ها از فروشگاه خارج کنید، بوق می‌زند!

تگ دزدگیر که آن را با نام تگ فروشگاهی هم می‌شناسند، یک شیء گرد یا مدادی شکل برجسته است که روی لباس، روسری، کیف و … نصب می‌شود و جنس پلاستیکی دارد.

پس از نصب این تگ‌ها روی اجناس، دزدی آن‌ها عملاً غیرممکن می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را از مغازه یا فروشگاه خارج کرد.

به همین دلیل امروزه بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، از تگ دزدگیر برای انواع محصولات خود استفاده می‌کنند. این وسیله مهم، کاربردی و کمک‌کننده آن‌قدر ضرورت دارد که برای هر محصول یا پوشاکی، یک تگ خاص و جداگانه تولید شده است. به همین دلیل می‌توانید انواع تگ‌ها، مانند تگ دزدگیر شال و روسری یا تگ دزدگیر کیف و کفش و حتی تک دزدگیر کتاب را پیدا کنید.

تگ دزدگیر همان‌طور که از نامش پیداست، یک وسیله مهم و کاربردی است که از اجناس و وسایل داخل فروشگاه محافظت می‌کند و امکان دزدی آن‌ها را غیرممکن می‌کند.

تگ دزدگیر چگونه کار می‌کند؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که یک وسیله کوچک پلاستیکی، چطور از دزدیدن اشیا و اجناس جلوگیری می‌کند.

باید بدانید تگ دزدگیر فروشگاهی در اشکال و انواع گوناگون و از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند. این تگ‌ها دو قسمت دارند که در دو طرف لباس‌ها یا اشیاء متصل می‌شوند و شبیه به آهن‌ربا یکدیگر را در دو طرف محصولات جذب می‌کنند.

تگی که به AM معروف است، دارای فیریت و تگ RF دارای سیم‌پیچ خازن هستند. در ابتدای ورودی فروشگاه‌ها نیز یک گیت فروشگاهی وجود دارد که حساسیت بسیار بالایی نسبت به این تگ‌ها دارند.

بنابراین زمانی که هر محصولی، همراه با تگ دزدگیر خود از این گیت عبور کند، اتصال برقرارشده میان تگ و گیت، باعث ایجاد صدای بوق مانندی می‌شود. این بوق یا آلارم، به‌خوبی جلوی سرقت و دزدی اجناس را می‌گیرد.

انواع تگ دزدگیر

ابتدای تولید و رواج تگ دزدگیر این تگ‌ها برای تعداد معدودی از محصولات و عموماً برای لباس‌ها ایجاد شد. اما امروزه انواع تگ دزدگیر برای محصولات مختلفی وجود دارد که فروشندگان هر صنف را برای محافظت از کالاهایشان، همراهی می‌کند.

ازجمله انواع تگ دزدگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تگ دزدگیر کتاب

این تگ درون جلد کتاب‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند به شکل خوبی، از سرقت آن جلوگیری کند.

تگ دزدگیر جوراب

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، برای جوراب‌ها هم تگ دزدگیر خاصی وجود دارد و به محافظت از آن کمک می‌کند.

تگ دزدگیر شال و روسری

این نوع تگ دزدگیر نیز روی انواع شال و روسری‌ها نصب می‌شود و جلوی دزدیده شدن آن را می‌گیرد. ازآنجایی‌که شال و روسری جنس بسیار ظریفی دارند، تگ آن‌ها نیز بسیار ظریف طراحی می‌شود تا آسیبی به بافت پارچه نرسد.

 

تگ دزدگیر عینک

شاید جالب باشد که بدانید برای عینک‌ها هم تگ دزدگیر وجود دارد و این تگ عموماً در قسمت وسط عینک نصب می‌شود و راهکار بسیار مناسبی برای جلوگیری از به سرقت رفتن آن است.

 

انواع تگ‌های دزدگیر را می‌توان برای محصولات مختلف و اجناس گوناگون به کار برد و به کمک آن‌ها تا حد بسیار زیادی، امنیت اجناس و محصولات را تأمین کرد؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌های محافظت از محصولات، به‌ویژه در فروشگاه‌های بسیار بزرگ، استفاده از تگ دزدگیر یا تگ فروشگاهی است.

 

اشکال تگ دزدگیر

حالا که پی بردید تگ دزدگیر یعنی چه و تگ‌های دزدگیر چه کاربردهایی دارند، بهتر است با اشکال گوناگون این وسیله هم آشنا شوید.

 

تگ دزدگیر مدادی

تگ دزدگیر مدادی به دلیل شباهت آن به مداد، با نام تگ دزدگیر Pencil هم شناخته می‌شود، این تگ‌ها در دو فرکانس AM و RF وجود دارد که انواع RF آن بسیار قوی‌تر عمل می‌کنند و یکی از انواع تگ‌های پرقدرت در میان تگ دزدگیر هستند.

 

تگ دزدگیر صدفی

تگ دزدگیر صدفی نیز یکی دیگر از اشکال تگ‌های دزدگیر است که به‌صورت دایره است و تگ‌ها از دو طرف لباس، پارچه و … را در برمی‌گیرند.

تگ‌های صدفی در صنعت پوشاک کاربرد زیادی دارند و به دلیل قیمت ارزان‌تر، پرطرف‌دارترند. اگر در زمینه صنعت پوشاک فعالیت می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی این تگ‌ها را تهیه و از محصولات خود مراقبت و نگهداری کنید‌.

 

تگ دزدگیر گلفی

تگ دزدگیر گلفی نیز شباهت زیادی با تگ فروشگاهی صدفی دارد. با این تفاوت که سطح این نوع تگ‌ها، مانند توپ گلف، دارای فرورفتگی‌های کوچکی است که آن را با چنین نامی مشهور کرده است.

تگ دزدگیر گلفی نیز به همین شکل کار می‌کند و با نصب روی انواع پوشاک و عموماً اجناس از پارچه، از دزدیده شدن آن جلوگیری می‌کنند.

خرید تگ دزدگیر

خرید تگ دزدگیر برای مغازه و فروشگاه‌ها بسیار اهمیت دارد. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب و خرید تگ دزدگیر باید متناسب با نیاز یا حرفه شما باشد؛ بنابراین به یک راهنمای آگاه و صبور نیازمندید که در زمینه خرید بهترین انواع تگ‌های دزدگیر شما را یاری کند.

فروشگاه حس سوم با دارابودن بهترین انواع تگ دزدگیر می‌تواند امنیت اجناس و محصولات فروشگاهی شما را تأمین کنید.

با ورود به فروشگاه حس سوم می‌توانید تگ دزدگیر مناسب محصولات خود را انتخاب و آن را تهیه کنید.

تیم مشاوره و پشتیبانی حس سوم، از ابتدا تا انتهای مراحل انتخاب، ثبت سفارش و تحویل کالا همراه با شماست.

سخن آخر

روش‌های حفظ و نگهداری از اجناس و جلوگیری از دزدیده شدن آن‌، بسیار متنوع‌اند. اما مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش آن، به نام تگ دزدگیر است که با اتصال روی اجناس، مانع از به سرقت رفتن آن‌ها می‌شود.

تگ دزدگیر جزو ضروری‌ترین وسایل یک فروشگاه یا مغازه است که امنیت محصولات را فراهم می‌کند؛ بنابراین مهم است که این تگ‌ها از کجا و با چه کیفیتی می‌خرید. فروشگاه حس سوم همه انواع مرغوب تگ دزدی را با قیمت مناسب، به شما عرضه می‌کند.

 

 

یک دیدگاه بگذارید