پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

تگ بازکن؛ یک وسیله کاربردی در فروشگاه‌ها

تجربه رفتن به انواع فروشگاه‌ها، خصوصاً فروشگاه‌های بزرگ یا حتی مغازه‌های محلی فروش اجناس، نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از این فروشگاه‌ها از تگ دزدگیر استفاده می‌کنند.

تگ دزدگیر یک وسیله کاربردی و بسیار ضروری برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس و وسایل است.

اما فقط قراردادن این تگ‌ها، روی محصولات و جلوگیری از دزدیده شدن آن‌ها کافی نیست. بلکه باید فکری به حال بازکردن تگ‌ها کرد!

در این موقعیت تگ بازکن اهمیت زیادی دارد. چراکه تگ‌ها به دلیل ایجاد امنیت برای اجناس، با هیچ وسیله‌ای قابل بازشدن نیستند.

بنابراین وجود تگ بازکن یکی از موارد ضروری در هر فروشگاه و مغازه‌ای است که کار جداکردن تگ از محصولات را آسان می‌کند.

در این مطلب از بلاگ چشم سوم قصد داریم درباره تگ بازکن فروشگاهی و انواع تگ بازکن صحبت کنیم. اگر دوست داریم درباره این موضوع بیشتر بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

 

تگ چیست؟

تگ یک وسیله از جنس پلاستیک و همراه با سنسورهایی است که به انواع اجناس، مانند پوشاک، کیف و کفش، عینک و … متصل می‌شود. در ورودی هر فروشگاه یا مغازه، چیزی به نام گیت وجود دارد که نسبت به سنسور تگ‌ها حساس است؛ بنابراین زمانی که هر وسیله‌ای، با تگ مخصوص، از این گیت عبور کند، صدای بوق مانندی ایجاد می‌شود و با این کار از سرقت اجناس جلوگیری می‌کند.

 

تگ بازکن فروشگاهی چیست؟

طبیعتاً اگر تگ‌ها، به اجناس متصل بمانند، امکان خارج کردن آن‌ها از فروشگاه و استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

بنابراین به یک وسیله مهم و کاربردی به نام تگ بازکن نیاز است تا به کمک آن بتوان تگ‌های موجود روی لباس‌ها را باز و آن‌ها را از فروشگاه و مغازه خارج کرد.

تگ بازکن دستگاهی است که برای وصل کردن تگ‌ها به اجناس و همچنین بازکردن آن‌ها، لازم و ضروری است.

تگ بازکننده فروشگاهی، آهن‌رباهای بسیار قوی دارند که از ۸ هزار گاوس تا ۱۱ هزار گاوس متغیر است.

زمانی که تگ بازکن را به تگ‌ها نزدیک کنید، مگنت‌های قوی موجود در آن، تگ را جذب و ضامن موجود در آن را با سرعت بسیار بالایی باز می‌کند؛ بنابراین می‌توانید کار بازکردن تگ‌ها را در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهید.

انواع تگ بازکن

تگ بازکن انواع گوناگونی دارد که هر یک از آن‌ها برای بازکردن یکی از انواع تگ‌ها مناسب است.

 

تگ بازکن سوپر

تگ بازکن سوپر یکی از مهم‌ترین و بهترین انواع تگ بازکن است که مگنت‌های قوی دارد. این نوع تگ بازکن تقریباً تمامی انواع تگ، ازجمله تگ صدفی و گلفی را باز می‌کند و این کار را به‌راحتی انجام می‌دهد.

بنابراین می‌توانید برای وصل کردن یا بازکردن انواع تگ، از تگ بازکن سوپر استفاده کنید.

 

تگ بازکن کارتی

یکی از جدیدترین انواع تگ بازکن که امروزه در هتل‌ها یا درهای هوشمند ساختمان کاربرد دارد، تگ بازکن کارتی است.

این نوع تک بازکن درواقع جایگزین کلید شده و به‌راحتی، در عین داشتن امنیت بالا، تگ درها یا برخی از وسایلی را که دارای تگ کارتی هستند، باز می‌کند.

 

خرید تگ بازکن

خرید تگ بازکن برای فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که از انواع تگ‌ها استفاده می‌کنند بسیار اهمیت دارد. خرید تگ بازکن باکیفیت با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد مهم است و بهتر است برای انتخاب آن یک فروشگاه تخصصی را انتخاب کنند.

اگر قصد خرید انواع تگ بازکن را دارید، می‌توانید با انتخاب فروشگاه چشم سوم، تگ بازکن موردنظر خودتان را انتخاب کنید. بهتر است تگ بازکن مورد نظرتان را متناسب با همان نوع تگی که برای فروشگاه خود تهیه کرده‌اید، خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که فروشگاه انتخابی شما برای خرید تگ بازکن خدمات پس از فروش را ارائه دهد. این مورد زمانی که به تعمیر تگ بازکن نیاز دارید، بسیار ضروری است.

 

سخن آخر

تگ بازکن یک وسیله کاربردی و مهم است که بسیاری از فروشندگان، به آن نیاز دارند. بهتر است برای انتخاب تگ بازکن به نوع تگ خریداری شده توجه کنید. به یاد داشته باشید چنانچه میزان مگنت تگ بازکن قوی‌تری باشد، با سرعت بالاتر و راحت‌تر تگ‌ها را باز می‌کند.

فروشگاه چشم سوم با ارائه بهترین انواع تگ و تگ بازکن شما را برای خرید این محصولات هدایت می‌کند.

یک دیدگاه بگذارید