پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

بهترین تولید کننده گیت فروشگاهی

شرکت چشم سوم با 10 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش گیت فروشگاهی، پیشرو در خدمت رسانی به مشتریان میباشد. چشم سوم نماینده راکو آلمان در کشور میباشد و توانسته ببا بهره گیری از آخرین تکنولوژی پاسخ گوی نیاز های مشتریانش باشد. همچنین بعد از سالها فروش بهترین گیت فروشگاهی امروزه برخی از گیت دزدگیر با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان تولید نمایید. همچنین شرکت چشم سوم اولین تولید کننده انواع تگ دزدگیر ازجمله تگ گلفی، صدفی، پنسیل و … میباشد.

چنانچه از محصولات شرکت چشم سوم استفاده نموده اید نظرات خود را در پایین همین پست برایمان ارسال نمایید.

بهترین تولید کننده گیت فروشگاهی

شرکت چشم سوم کی از بهترین تولید کننده گیت فروشگاهی و اولین تولید کننده تگ دزدگیر در کشور است. انواع دزدگیر RF و دزدگیر AM و انواع لیبل دزدگیر نیز از محصولات شرکت میباشد.

با افزایش جمعیت و نیاز به کنترل و نیاز به سیستم ضد سرقت سبب شد که برای تامین نیازهای مشتریان و همکاران بهترین گیت های اروپایی و یا چینی را وراد نماییم. و برخی گیت ها را با استفاده از متخصصین تولید نماییم.

بهترین تولید کننده گیت فروشگاهی

اقدامات شرکت چشم سوم در زمینه تولید گیت های فروشگاهی

شرکت چشم سوم نماینده اانحصاری شزکت راکو RAKO توانسته است با بهرگیری از آخرین تکنو لوژی روز اروپا بهترین دزدگیر فروشگاهی را برای مشتریان خود عرضه نمایید. گیت دزدگیر راکو در بسیاری از هایپر مارکت ها و فروشگاه ها نصب شده است. درتمام شهرها از جمله شهرهای بزرگ مانند مشهد، اصفهان، تبریز و .. این گیت نصب و راه اندازی شده است. گیت های دزدگیر چشم سوم توسط بخش فنی و یا دیگرنمایندگان و شرکت های واسط در سرتاسر کشور عرضه شده است.

شرکت چشم سوم با خدمات پس از فروش و گارانتی تمام محصولاتش رضایتمندی همکاران و مشتریان را جلب کرده است. اصل پایندی به مشتری رمز موفقیت شرکت بوده و هموار تمام تلاش خود را انجام میدهد تا بهترین سیستم ضد سرقت را ارائه نماید.

علاوه بر گیت فروشگاهی تمام اکسسوری های مربوط به دزدگیر مغازه ها ازجمله تگ دزدگیر (تگ گلفی RF , AM و تگ پنسیل،تگ صدفی …) خنثی کننده لیبل و جدا کننده تگ دزدگیر توسط مجموعه چشم سوم ارائه میشود.

اگر قصد خرید دزدگیر مغازه را دارید چشم سوم بعنوان بهترین تولید کننده گیت فروشگاهی همواره جهت مشاوره و یک همراه همیشگی در کنار شماست. میتوانید به قسمت نمونه کارها بروید و برخی از پروژها انجام شده را دیده و برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس حاصل نمایید. چناچه دستگاه دزدگیر دارید و نیاز به تنظیم دارد و یا اینکه نیاز تعمیر دارد. با ما در تماس باشید و با بخش فنی شرکت تماس حاصل نمایید.
نیاز برخی از مشتریان به خدمات شرکت به دو قسمت تقسیم میشود که عبارتد از:

  • تعمیر گیت فروشگاهی
  • تنظیم حساسیت گیت فروشگاهی

اگر گیت شما نیاز به تعمیر داشت و یا خواستید حساسیت گیت فروشگاهی را تنظیم نمایید میتوانید با ما تماس حاصل نمایید و از تمامی خدمات شرکت بهرمند شوید.

یک دیدگاه بگذارید