پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

امروزه با تو جه به کالا های مختلف موجود در فروشگاه ها و همچنین با توجه به  سایز گوناگون اجناس ,تگ ها و لیبل دزدگیر مختلفی برای هر کدام از اجناس، با توجه به نیاز مشتری وجود دارد، که  لازم است که خریداران اطلاعاتی را در مورد انواع تگ دزدگیر فروشگاهی جهت انتخابی مناسب داشته باشد که در ذیل به تفسیر آن ها میپردازیم:

تگ دزدگیر مدادی (pencil tag):

تگ مدادی بیشترمخصوص کفش ها کیف ها و…که به دلیل نوع طراحی آن نسبت به تگ های دیگر مقاوم تر در برابر فشار و گرما و همچنین عایق خیلی خوبی در برابر میدان مغناطیسی می باشد و قابل استفاده با سوزن و لنیارد.

تگ دزدگیر پنسیل AM (تگ مدادی) بزرگ

تگ دزدگیر کارتی (soft tag):

مهم ترین مزیت این نوع تگ ها نسبت به تگ های دیگر سبک بودن آن ها می باشد که هم با سوزن و هم با لنیارد قابل استفاده می باشد.این نوع تگ ها معمولا در لوکس فروشی ها، کتاب فروشی ها و لوازم التحریر و سوپر مارکت ها و …مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تگ دزدگیر

تگ اسپایدر جعبه (spider tag):

تگ اسپایدر جعبه علاوه بر اینکه در صورت سرقت اجناس از فروشگاه اعلام هشدار کرده همچنین خود نیز دارای سیستم اعلام سرقت در صورت قطع سیم های آن توسط سارق می باشد.کاربرد این نوع تگ برای فروشگاه های می باشد که اجناس آن ها به صورت جعبه می باشند به عنوان مثال: فروشگاه های لوازم خانگی، صوتی و تصویری و یا کامپیوتر.

تگ اسپایدر جعبه RF&AM - کوچک (Spider Tag)

تگ عینک (optic tag):

همان طور که از اسم این تگ معلوم است, این تگ دزدگیر مخصوص فروشگاه های عینک فروشی می باشد .همچنین این نوع تگ ها دارای یک آچار مخوص جهت باز کردن آن ها از عینک می باشد.

آچار تگ عینک - جداکننده تگ عینک
آچار تگ عینک – جداکننده تگ عینک

تگ صدفی ( shell یا midi dome ):

تگ صدفی یکی از مرسوم ترین نوع تگ ها برای فروشگا ه های لباس می باشد.و بر دو نوع AM وRF موجود می باشد.

تگ دزدگیر صدفی
تگ دزدگیر صدفی

تگ عدسی (Tiny Tag):

تگ عدسی را می توان کوچکترین نوع تگ موجود دربازار نام برد که به دلیل اندازه کوچکی که دارد خواهان زیادی ما بین مشتریان پیدا کرده است.

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

تگ گلفی (golfitag):

تگ گلفی هم یکی از مرسوم ترین تگ دزدگیر مورد استفاده در فروشگاه های لباس می باشد و همچنین نسبت به تگ های دیگر هم قویتر است,علت این قوی تر بودن به این دلیل می باشد که چون اندازه آن ها به نسبت بزرگتر از تگ دزدگیر دیگر است در نتیجه مدار داخلی آن درسطح بیشتری از میدان مغناطیسی موجود در ما بین گیت ها قرار می گیرد و در نتیجه باعث افزایش سرعت پاسخ گیت به این نوع تگ لباس می شود. مناسب برای دزدگیر پوشاک و دزدگیر لباس است.

تگ دزدگیر گلفی RF فرکانس 8.2Mhz

تگ پاندا (panda tag):

تگ پاندا با توجه به شکل و ظاهرشان بیشتر مورد استقبال لباس فروشی ها ,کیف و کفش فروشی های بچگانه می باشد.

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی
تگ پاندا

تگ پاندا AM و RF به دلیل شکل ظاهری که دارد بیشتر در فروشگاه های پوشاک بچه گانه و کیف و کفش استفاده می شود. قیمت و خرید تگ پاندا با توجه به جنس بدنه ای که دارد مقرون به صرفه می باشد. تگ پاندا در دو رنگ سفید و مشکی موجود است.

تگ آویز (Blister tag):

تگ آویزها بیشتر مربوط به کالا های آرایشی و بهداشتی سوپر مارکت ها وبه طور کلی مربوط به کالا هایی که در فروش گاه ها جهت نمایش در قفسه ها قرار داده می شود.

تگ دزدگیر چشم سوم
تگ آویز

تگ گریف:

تگ گریف به دلیل سایز و ظاهر مناسبی که دارد یکی از پر فروش ترین نوع تگ ها در بین فروش گاه ها می باشد.

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

تگ بطری (Bottle tag):

تگ بطری مربوط به کالاهایی که بسته بندی آنها به شکل بطری شکل می باشد ونمی توان از تگ های دیگر در این اجناس استفاده کرد.

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی
انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

تگ جواهر:

همان طور که از اسم آن معلوم است این نوع تگ درطلا فروشی ها نقره فروشی ها و بدلیجات فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

انواع تگ دزدگیر فروشگاهی

یک دیدگاه بگذارید