پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

انواع تگ دزدگیر ضد سرقت

تگ های دزدگیر از نظر ابعاد و سایز و همچنین از نظر فرکانس انواع مختلفی دارند. هرکدام از این تگ های دزدگیر میتواند برای اجناس و کالای مختلف کاربردی تر باشد. یعنی اینکه برای پوشاک از یکسری تگ دزدگیر استفاده میشود، و برای جواهرات از تگ دزدگیر مخصوص طلا و جواهر استفاده میشود.
دسته بندی انواع تگ دزدگیر ضد سرقت  میتواند به شکل های متفاوتی باشد. که بطور کلی عبارتد از:

  1. دسته بندی تگ دزدگیر از نظر فرکانسی: تگ ها دارای فرکانس متفاوتی هستند که با توجه به دستگاه دزدگیر یا بعبارتی با توجه به گیت دزدگیر انتخاب میشوند. اگر فرکانس گیت دزدگیر شما 8.2 مگا هرتز است باید تگ هایی با این فرکانس انتخاب کنید. و اگر فرکانس گیت دزدگیر شما 5.8 کیلو هرتز است، و دستگاه شما از نوع AM است، باید تگ هایی با فرکانس 5.2 کیلو هرتز انتخاب نمایید.
  2. دسته بندی تگ ها از نظر شکل و اندازه: همانطور که گفته شد تگ ها از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند. سایز برخی از تگ ها بزرگتر از دیگری است. آنچه که باید بعنوان خریدار بدانید، این است که هر چقدر سایز تگ بزرگتر باشد قدرت و کیفیت آن نیز بهتر میباشد. تگ گلفی بزرگترین تگ است و فرکانس RF و فرکانس AM تگ گلفی موجود است. توصیه میشود اگر محدودیتی در استفاده از سایز تگ ها ندارید، بزرگترین تگ ها را برای کالا و اجناستان انتخاب نمایید.

کاربرد انواع تگ دزدگیر ضد سرقت

تگ دزدگیر ضد سرقت درکنار گیت دزدگیر (گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی) سبب میشوند که سارقین نتوانند کالاها و اجناس را از فروشگاه و مغازه خارج کنند.
کاربرد انواع تگ دزدگیر بستگی به جنس و کالاهای موجود در فروشگاه ها و مغازهها دارد.
برخی از تگ ها مناسب برای پوشاک و لباس هستند مانند تگ گلفی، تگ صدفی و یا تگ پنسیل.
برای عینک فروشی ها تگ مخصوص عینک وجود دارد که به آن تگ عینک گفته میشود.
برای طلا و جواهر نیز، تگ طلا و جواهر وجود وارد.
لذا برای کالاها و اجناس مختلف انواع تگ ها با کاربرد های مختفی موجود میبلشد. لذا برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید با کارشناسان فروش شرکت چشم سوم در ارتباط باشید.

چنانچه میخواهید بیشتر با انواع تگ دزدگیر فروشگاهی آشنا شوید پیشنهاد میکنیم مقاله انواع تگ دزدگیر فروشگاهی را مطالعه نمایید.
قابل ذکر است که امروزه با افزایش جمعیت، محافظت از کالا و اجناس بدون ابزار و تکنولوژی بسیار دشوار است. تحقیفات نشان داده است که استفاده از گیت دزدگیر و گیت فروشگاهی بیش از 90 درصد در کاهش سرقت از فروشگاه و مغازه موثر بوده است.

منبع : ویکی پدیا