پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

نصب گیت فروشگاهی

امروزه کمتر کسی از وجود گیت فروشگاهی خبر ندارد یا آن را ندیده است. نصب گیت فروشگاهی در محل خروجی فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به یک امر عادی و ضروری تبدیل شده است. ابتدا صاحبان فروشگاه‌های بزرگ از خرید گیت فروشگاهی استقبال کردند، اما اگر شما یک فروشگاه کفش کوچک داشته باشید و در یک روز شلوغ سرگرم چانه زدن با چند مشتری باشید، خیلی سخت است که بتوانید کنترل فروشگاه را به‌تنهایی به دست بگیرید. حالا تصور کنید زمانی که در حال رسیدگی به مشتری‌های خود هستید، یک مشتری از راه می‌رسد و قصد دزدی یک جفت کفش را دارد. نصب گیت فروشگاهی در این زمان به داد شما می‌رسد! صدای آلارم آن شما را به خود آورده و از ضرر هنگفت همان روز جلوگیری می‌شود. از طرف دیگر، مردم با دیدن گیت فروشگاهی کمتر فکر دزدی و خرابکاری به سرشان می‌زند و شما در محل کار آرامش بیشتری خواهید داشت.

انتخاب گیت فروشگاهی مناسب به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد. خیلی بی‌انصافی است که از یک مغازه‌دار عادی انتظار برود روش نصب گیت فروشگاهی و یا انتخاب گیت فروشگاهی مناسب را بداند. خواندن این مقاله از فروشگاه اینترنتی چشم سوم به شما اطلاعات خوبی در زمینه راه‌های خرید گیت فروشگاهی و روش نصب آن می‌دهد.

روش نصب گیت فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی لباس، دزدگیر فروشگاهی طلا، دزدگیر فروشگاهی لوازم‌آرایش، دزدگیر فروشگاهی کفش و … این‌های بخشی از انواع نیاز‌های بازار برای انتخاب گیت فروشگاهی مناسب و روش نصب گیت فروشگاهی صحیح است. هرکدام از این فروشگاه‌ها به مدل خاصی از EAS (Electronic article surveillance)،سیستم‌های نظارت الکترونیکی کالا، نیاز دارند. مدل‌های گیت فروشگاهی AM، گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی EM روش نصب متفاوتی دارند. نکات زیر را برای یادگیری روش نصب گیت فروشگاهی در نظر داشته باشید.

  • انتخاب مکان مناسب: محل خروجی و مکان‌هایی که از نظر امنیتی احتمال خطر بیشتری دارند را باید شناسایی کرده و دزدگیر را قرار دهید. علاوه بر این، از فاصله مناسب آن با منبع برق یا گیت‌های مجاور اطمینان حاصل کنید. عدم رعایت این موضوع اختلال امواج و عملکرد نادرست گیت را به همراه دارد.

 

  • ایجاد فاصله مناسب آنتن: مدل دزدگیر فروشگاهی و میزان قدرت آن در انتخاب میزان فاصله‌گذاری بین دو آنتن نقش مهمی دارد. اگر این فاصله بیش از حد نیاز باشد، گیت فروشگاهی به‌موقع آلارم ندادم و دزدی اتفاق می‌افتد.

 

  • ایجاد فاصله بین تگ دزدگیر و گیت دزدگیر: یکی از موارد مهم در کارکرد صحیح گیت فروشگاهی چینش مناسب کالا‌های تگدار با رعایت فاصله مناسب نسبت به گیت است. در غیر این صورت به طور پیوسته شما در محیط فروشگاه صدای آلارم خواهید شنید.

مکان‌یابی صحیح گیت فروشگاهی نقش مهمی در تأثیرگذاری آن دارد، به همین دلیل در روش نصب گیت فروشگاهی به انتخاب مکان گیت تاکید می‌شود.

ویژگی‌های نصاب گیت فروشگاهی

نصب گیت فروشگاهی به یک راه‌حل سریع و ایمن برای حفظ ایمنی مغازه‌های کوچک یا تبدیل شده است. افراد هزینه خرید گیت فروشگاهی را متحمل می‌شوند که از ضرر‌های بزرگ در آینده جلوگیری کنند؛ بنابراین اگر گیت فروشگاهی آن زمان که نیاز است درست عمل نکند، خیلی دلسردکننده است! حتی فرد از هزینه‌ای که برای خرید دزدگیر فروشگاهی کرده پشیمان می‌شود.

فراموش نکنید که خرید گیت فروشگاهی تنها قدم اول در ایجاد امنیت برای فروشگاه و کارکنان آن است. قدم اصلی وقتی برداشته می‌شود که این تجهیزات الکترونیکی به‌درستی نصب شوند تا در همه مواقع عملکرد درستی داشته باشند. اینجا اهمیت یک نصاب گیت کاربلد مشخص می‌شود. اهمیت به ویژگی‌های نصاب گیت فروشگاهی را دست‌کم نگیرد و موارد مهم آن را در این مقاله به‌خاطر بسپارید. ویژگی‌های مهم نصاب گیت فروشگاهی به شرح زیر است:

  • شناخت انواع مختلف گیت فروشگاهی: یک نصاب کاربلد می‌داند که هرکدام از گیت های فروشگاهی AM، RF و EM به چه صورت نصب می‌شوند تا بهترین عملکرد را در زمان دزدی داشته باشند. علاوه بر این، یک نصاب ماهر مدل گیت فروشگاهی مناسب برای هر حوزه کاری را می‌داند و اگر مدل اشتباهی را خریده باشید، به شما پیشنهاد می‌دهد آن را تعویض کنید.

 

  • مکان‌یابی صحیح گیت فروشگاهی: تشخیص مکان نصب گیت فروشگاهی نقش اصلی را در عملکرد صحیح این نوع دزدگیر دارد. فاصله نامناسب آنتن‌ها باهم یا قراردادن گیت در نزدیکی یک منبع تولید نویز، باعث اختلال در عملکرد دزدگیر فروشگاهی و ایجاد آلارم‌های نابهنگام یا بر عکس می‌شود.

  • دانش کافی در حوزه الکترونیک و کار با گیت فروشگاهی: تجهیزات الکترونیکی از حساسیت زیادی برخوردارند. کوچک‌ترین آسیب به برُد یا اتصال یک کابل اشتباه به آن ممکن است گیت فروشگاهی شما را خراب کند؛ بنابراین از افراد ناشناس یا فروشگاه نامعتبر درخواست نصاب نکنید. هر نوع مسئولیتی در این موارد به گردن خود شما است.

 

  • ویژگی‌های اخلاقی مناسب: یک نصاب گیت فروشگاهی باید نهایت دقت و صبوری را در کار داشته باشد. شاید فکر کنید تخصص تنها ملاک انتخاب یک نصاب است، اما بدون دقت و صبوری در این کار، احتمال اشتباه بالا می‌روید. نصاب باید با صبوری به صحبت‌ها و انتظارات شما در میزان امنیت فروشگاه گوش کند و طبق این رویکرد کار خود را پیش ببرد.

 

  • توانایی تعمیر دزدگیر فروشگاهی: گیت فروشگاهی شما قرار نیست تا آخر عمر مثل ساعت کار کند! بالاخره یک روز به یک دلیل مشخص یا نامشخص خراب می‌شود. یک نصاب کاربلد باید بتواند مشکل گیت فروشگاهی را تشخیص داده و آن را برطرف کند. نصب گیت فروشگاهی یک کار تخصصی است و نمی‌توان از هر تعمیرکاری انتظار داشت مشکل آن را تشخیص دهد. نصاب می‌داند که حتی عدم ایجاد یک فاصله‌گذاری مناسب ممکن است در عملکرد گیت فروشگاهی اختلال ایجاد کند؛ بنابراین چه کسی بهتر از نصاب یک دزدگیر فروشگاهی برای تعمیر آن مناسب است؟

 

بهترین نصاب گیت فروشگاهی در تهران

هرج‌ومرج این شهر پرجمعیت ازیک‌طرف امکان کلاه برداری در زمینه فروش گیت فروشگاهی را زیاد می‌کند اما از طرف دیگر امکان پیداکردن نصاب گیت فروشگاهی در تهران از همه جای کشور بیشتر است. به‌هرحال باتوجه‌به جمعیت و گسترش نمایندگی‌های معتبر، پیداکردن یک نصاب کاربرد در این شهر چیز عجیبی نیست. معمولاً نمایندگی‌های فروش معتبر همیشه با تعدادی نصاب ماهر قرارداد دارند. این استراتژی باعث می‌شود آن‌ها از تحویل و نصب صحیح گیت فروشگاهی خود خاطرجمع شوند. هیچ نمایندگی معتبری نمی‌خواهد به‌خاطر فقط یک نصب اشتباه کیفیت محصولات خود را زیر سؤال ببرد.

چشم سوم به‌عنوان بزرگترین مرجع فروش آنلاین گیت فروشگاهی، انتخابی مطمئن برای خرید گیت فروشگاهی، تگ فروشگاهی و لیبل فروشگاهی است. برای دریافت مشاوره رایگان و بازدید از  show room این مجموعه می‌توانید با تعیین وقت قبلی به دفتر چشم سوم واقع در شهرآرا مراجعه کنید.

 

یک دیدگاه بگذارید