پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

معرفی گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم

معرفی گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم :

امروزه در عصری زندگی می کنیم که به عصر تکنولوژی و اطلاعات معروف است.

هر چند سال یکبار با یک اختراع منقلب کننده جدید روبرو میشویم که چنان گسترده است که می تواند بازار های کاری جدیدی ساخته و بازار های قدیم را از چرخه خارج کند.

در چنین عصری تنها افرادی می توانند در برابر این شوک های علمی سیاسی اقتصادی دوام آورند که بدانند
چگونه بر موج این تحولات سوار شده و با انعطاف با آنها همراه شوند.

لازمه اینکار دانش کامل و همه جانبه به وضعیت فعلی کاریمان ، توانایی ثبت و مقایسه آن و سعی در بهبود آن است.

حتما بخوانید : گیت فروشگاهی چیست؟

معرفی شرکت چشم سوم ( گیت و دزدگیر فروشگاهی ):

شرکت ویستا یا “چشم سوم” بعنوان نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت RAKO آلمان با بهره گیری از دانش
فنی روز اروپا و تجربه و تخصص داخلی، پیشرفته ترین سیستمهای ضد سرقت فروشگاهی را در بسیاری از
فروشگاهها، مراکز خرید و هایپرمارکت های کشور ارائه نموده است.

چشم سوم بعنوان وارد کننده انبوه دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی (دزدگیر لباس) و تجهیزات جانبی آن نظیر تگ دزدگیر، لیبل دزدگیر، خنثی کننده، جداکننده و … تلاش نموده با ارائه گستره وسیع و متنوعی از این محصولات، فرصت انتخاب مناسب را برای مشتریان متناسب با سلیقه و نیاز ایشان، فراهم نماید.

این شرکت افتخار دارد با ارائه گارانتی واقعی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی پیگیر و مستمر، اعتماد مشتریان خود را جلب نموده و حوزه فعالیت خود را در زمینه محصولات امنیتی فروشگاهی (تگ دزدگیر ، لیبل دزدگیر ، گیت اوپال ، خنثی کننده لیبل rf و am ، دزدگیر لباس، دزدگیر پوشاک ) پیش از پیش افزایش دهد. راهبرد ما حضور یک چشم سوم در فروشگاه شماست.

گیت و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم

برنامه فروش دزدگیر و گیت فروشگاهی شرکت:

با توجه به اینکه این شرکت تجربه و سابقه کار در زمینه اینگونه سیستمها را دارند، لذا اشراف کامل را بر بازار
داخل و فروش آن را دارد.

بر اساس بررسی های انجام شده و پیش بینی تولید، در سال اول تمرکز بر روی فروش داخلی بوده و با هدف
معرفی محصول در بازارهای صادراتی، تبلیغات، همکاری با اتاق های بازرگانی کشورهای همسایه و شرکت در
نمایشگاههای امنیتی و تامین زیرساختارهای صادراتی در اولویت کاری می باشد.

حتما بخوانید: لیبل دزدگیر یا لیبل امنیتی

در این راستا شرکت چشم سوم در دو نمایشگاه خارجی به شرح زیر حضور یافته است:

  1. شرکت تعاونی هوشمند سیستم ویستا با یک غرفه مستقل در نمایشگاه تخصصی فروشگاهی آلمان (EURO Shop 2014 ) به عنوان تنها شرکت ایرانی در بزرگترین رویداد تجهیزات فروشگاهی دنیا از تاریخ ۱6 الی 20 فوریه 20۱4 در مرکز نمایشگاهی شهر دوسلدورف آلمان حضور یافت که این اولین باری است که یک شرکت ایرانی جهت ارائه محصولات خود در آن حضور می یابد.
گیت و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم

شرکت چشم سوم به منظور بازاریابی در صحنه بین المللی با حضور در غرفه ای شکیل به مساحت ۱2 متر مربع با ارائه سیستم های ضد سرقت فروشگاهی و تجهیزات جانبی (تگ دزدگیر ، لیبل دزدگیر ، گیت اوپال ، دزدگیر پوشاک ، خنثی کننده لیبل rf و am ، دزدگیر لباس ) در نمایشگاه یوروشاپ آلمان از تاریخ 27 بهمن لغایت 1 اسفند 1392 شرکت کرد.

استقبال چشم گیر و غیر قابل پیش بینی عموم بازدیدکنندگان از محصولات این شرکت، باعث ایجاد ارتباطات خوبی با شرکتهای کشورهای مختلف، توزیع کنندگان و تجار شد که از آن جمله می توان به بیش از 80 مذاکره جدی با مشتریان بالقوه از سراسر دنیا اشاره کرد.

این ارتباط و ارائه مستقیم کیفیت محصولات می تواند به عنوان شروع همکاری های تجاری مشترک با آنها باشد و موجبات گسترش زمینه های ورود به بازارهای بزرگتر را نیز در برداشته باشد.

2. شرکت چشم سوم برای اولین بار و به منظور بازاریابی در صحنه بین المللی با حضور در غرفه ای به مساحت ۱5 متر مربع با ارائه سیستم های ضدسرقت فروشگاهی و تجهیزات جانبی ( تگ دزدگیر ، لیبل دزدگیر ، گیت اوپال ، خنثی کننده لیبل rf و am ، دزدگیر لباس ، دزدگیر پوشاک) در نمایشگاه صنایع پیشرفته چین از تاریخ 25 لغایت 30 آبانماه ۱392 شرکت کرد.

حتما بخوانید: چگونه دزدگیر لباس را باز کنیم

بطور مختصر، ضمن استقبال چشم گیر عموم بازدیدکنندگان از گیت و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم ، ارتباطات سازنده و مفیدی با مراکز تحقیقاتی کشورهای مختلف، سازندگان و تجار ایجاد شد که ازآن جمله می توان به مذاکرات صورت گرفته برای صادر نمودن محصولات به کشورهای آسیایی نظیر مالزی و هندوستان، پاکستان، فیلیپین، ترکیه و غیره اشاره کرد.

گیت و دزدگیر فروشگاهی چشم سوم

یک دیدگاه بگذارید