پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر

مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر

کاربرد گیت فروشگاهی (دزدگیرفروشگاهی،دزدگیر لباس،گیت دزدگیر) در مکان ها و فروشگاه هایی است که کالا ها و اجناس در دسترس افراد و عموم قرار گرفته است.

داشتن گیت فروشگاهی (دزدگیرفروشگاهی،دزدگیر لباس،گیت دزدگیر) امنیت و آرامش خاطر را برای صاحبان فروشگاه ها و هایپر مارکت ها مهیا میکند.

گیت دزدگیر علاوه بر اینکه میتواند از سرقت جلوگیری نمایید و در زمان رویداد، صاحبان فروشگاه را مطلع میسازد، میتواند هزینه های نیروی انسانی را نیز کاهش دهد.

تفاوت دزدگیر فروشگاهی با دوربین اینست که، بدون نیاز به بررسی دوربین ها و در همان لحظه وقوع سرقت، فروشندگان از سرقت مطلع میشوند و دیگر نیازی نیست که یک اپراتور برای بررسی دوربین ها وقت بگذارد.

طبق آخرین بررسی ها داشتن گیت دزدگیر بالای 90 درصد از سرقت های فروشگاهی کاسته میشود.

حتما بخوانید: فیلم طرز باز كردن تگ لباس

امنیت دزدگیر های فروشگاهی بسیار بالا میباشد. وجنس تگ دزدگیر که به لباس وصل میشود پلاستیک ABS میباشد که به غیر از فروشنده کسی دیگر نمیتواند آنرا باز کند. تگ دزدگیر دارای جداکننده مخصوص میباشد که فقط در اختیار فروشندگان و صاحبان فروشگاه قرار داده میشود. تگ دزدگیر دارای انواع مختلفی است (تگ گلفی،صدفی،پنسیل یا مدادی،گریف،پاندا،عدسی،کارتی) و کاربردهای مختلفی دارد.
همچنین نوع دیگری از تگ ها و جود دارند که بصورت برچسبی میباشند که به آنها لیبل دزدگیر میگویند. که توسط دستگاه خنثی کننده باید غیر فعال شوند. بعد از آنکه مشتری هزینه کالا را پرداخت نمود لیبل دزدگیر توسط فروشنده با دستگاه خنثی کننده لیبل غیر فعال میشود و در هنگام عبور از گیت دیگر دزدگیر آلارم نمیدهد.

مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر
مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر

خلاصه نکات مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر

در پایان دوباره اشاره میکنیم که گیت فروشگاهی تشکیل شده است از حداقل یک آنتن و یا چند آنتن دزدگیر و یک خنثی کننده و یا جداکننده تگ دزدگیر که تگ دزدگیر میتواند از نوع تگ سخت باشد (گلفی،صدفی،عدسی،پنسیل،گریف و پاندا) و یا تگ نرم و یا تگ برچسبی مانند انواع لیبل دزدگیر با فرکانس های مختلف باشد. انتخاب نوع تگ و لیبل دزدگیر بستگی به نوع کالا و اجناس شما دارد. برای انتخاب نوع تگ دزدگیر و گیت دزدگیر میتوانید با کارشناسان شرکت چشم سوم ارتباط حاصل نمایید.

نحوهی نصب گیت فروشگاهی بسیار مهم میباشد. گیت دزدگیر بدلیل اینکه از تکنولوژی الکترومغناطیسی بهره میبرد و نویز محیط میتواند بر روی عملکرد آن تاثیر منفی بگذارد، لذا باید توسط کارشناس و افراد با تجربه نصب و راه اندازی شود.

کلمات کلیدی:

گیت فروشگاهی – دزدگیر فروشگاهی – گیت دزدگیر – تگ دزدگیر – لیبل دزدگیر – دزدگیر کتاب – دزدگیر موبایل – دزدگیر پوشاک – دزدگیر لباس – قیمت گیت فروشگاهی – قیمت دزدگیر فروشگاهی – قیمت تگ فروشگاهی -مزایای گیت فروشگاهی یا گیت دزدگیر

یک دیدگاه بگذارید