پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

دوربین دزدگیر فروشگاهی

همین حالا وارد اولین ساختمان یا فروشگاه که شدید، نگاهی به اطرافتان بیندازید! بلافاصله دوربین‌های مداربسته و انواع دوربین دزدگیر فروشگاهی را می‌بینید که حتماً آن طرف هم یک نفر در حال نظارت کردن نشسته است. اصلاً در همین محیط کار خودمان هم دوربین‌های مختلفی برای نظارت بر کم‌وکیف امور نصب شده است. در واقع، این روزها کمتر پیش می‌آید جایی برویم که دوربین مداربسته نداشته باشد.

علاوه بر دوربین مداربسته انواع دزدگیرهای فروشگاهی هم بین مغازه‌داران طرفدار و خواهان بسیاری پیدا کرده تا امنیت کالا و محصولاتی که نگهداری می‌شود، حفظ شده و خطر سرقت را به حداقل برساند. از طرف دیگر اگر هم سرقتی اتفاق افتاد، حداقل با این روش به‌راحتی می‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد.

به همین خاطر در این مقاله از فروشگاه اینترنتی چشم سوم می‌خواهیم دربارۀ انواع دوربین دزدگیر فروشگاهی صحبت کنیم تا شما هم برای خرید و نصب دوربین خیالتان راحت باشد.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته که بیشتر برای افزایش امنیت و نظارت بر رفت‌وآمد در محل‌های خاصی مانند محیط کار، فروشگاه، اداره‌ها و ارگان‌ها استفاده می‌شود، در اصل دوربینی است که تصاویر را ضبط کرده، به نمایشگر انتقال داده و به‌صورت محدود روی مانیتور، یک یا دو گوشی همراه (به‌صورت آنلاین) نمایش می‌دهد.

در واقع دوربین دزدگیر فروشگاهی برای کنترل محیط و حفظ امنیت فروشگاه استفاده می‌شود تا علاوه بر ضبط تمامی تصاویر، در صورت بروز حادثه یا سرقت، مثلاً بازکردن قفل در یا شکستن شیشه به‌عنوان دزدگیر عمل کرده و با ضبط تصاویر به دست پلیس برسد تا قابل‌پیگیری هم باشد.

کاربرد دوربین دزدگیر فروشگاهی

دوربین مداربسته فروشگاهی دو کاربرد مهم امنیتی و نظارتی دارد:

دوربین امنیتی برای افزایش امنیت محل موردنظر استفاده می‌شود و دوربین نظارتی برای چک کردن عملکرد افراد در محل و نظارت بر تجهیزت استفاده می‌شود. مثلاً در یک فروشگاه ممکن است مدیر از صبح در محل نباشد یا حتی از ظهر به بعد در فروشگاه حاضر شود، اما به‌راحتی و از طریق موبایلش می‌تواند فعالیت‌های فروشگاه را تحت‌نظر داشته باشد و عملکرد کارکنانش را در نظر بگیرد.

انواع دوربین مداربسته

دوربین دزدگیر فروشگاهی به دودسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ قدیمی‌تر و بالطبع ارزان‌تر هستند، در نتیجه هنوز هم طرفداران زیادی دارند. دوربین آنالوگ AHD هم نسخۀ به‌روزتری از دوربین با تکنولوژی تصویری بالاتر است که توانسته در چند سال اخیر به جایگزین خوبی برای آنالوگ تبدیل شود.

البته دوربین‌ها بر اساس شکل ظاهری‌شان نیز تقسیم می‌شوند. مثلاً در حال حاضر در بازار انواع دوربین مداربسته مخفی، سوزنی، مینیاتوری دام یا گنبدی و … نیز دیده می‌شود.

دزدگیر فروشگاهی چیست؟

دزدگیر فروشگاهی یا همان EAS مخفف عبارت Electronic Article Surveillance است که عموماً برای کنترل و پیگیری سرقت از فروشگاه به‌خصوص فروشگاه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

این دزدگیرها اجازه خروج کالا از فروشگاه را نداده و امنیت محل را تا درصد بالایی تأمین می‌کند. احتمالاً اگر از فروشگاه‌های بزرگ خرید کرده باشد، چنین دستگاه کوچکی را مشاهده کردید، گیره‌های کوچکی که به لباس، کیف، کفش و … وصل شده و فقط توسط دستگاه مخصوص جدا می‌شود. این نوع دزدگیر تنها پس از پرداخت و در محل صندوق فروشگاه از کالا جدا نشده و به‌راحتی می‌تواند از سرقت پیشگیری کند.

انواع دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی هم مانند دوربین انواع مختلفی دارد که هرکدام قیمت و البته کیفیت متفاوتی دارند.

تعداد زیادی از این دزدگیرها مخصوص بوتیک‌هاست که به کیف یا لباس متصل می‌شود و مدل‌‌های به‌روز و متفاوت‌تر آن به‌صورت گیت است که در کتابخانه‌ها، فروشگاه‌های شهر کتاب، هایپرهای بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیده می‌شود. این دزدگیرهای فروشگاهی قابلیت این را دارند که از طریق بارکد یا گیره کوچکی خروج به‌اصطلاح غیر مجوزدار یا همان پرداخت نشده هر کالایی را از طریق دزدگیر اعلام کنند.

  • دوربین مداربسته دام(Dome)
  • دوربین مداربسته باکس(Box)
  • دوربین مداربسته بولت(Bullet)
  • دوربین های مینیاتوری
  • دوربین مداربسته حرارتی(Thermal)

خرید دوربین دزدگیر فروشگاهی

برای خرید دوربین دزدگیر فروشگاهی احتمالاً سری به گوگل زدید و با شرکت‌های مختلفی روبه‌رو شدید و حالا نمی‌دانید بهترین انتخاب شما کدام گزینه است.

مجموعۀ ما یعنی چشم سوم در مورد انواع دوربین اطلاعات کاملی را برایتان آماده کرده تا دربارۀ خرید دوربین مداربسته اطلاعات لازم را کسب کنید، اما اگر جواب سؤالتان را پیدا نکردید یا هنوز نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، یک راه ارتباطی دیگر با ما تماس تلفنی و صحبت با کارشناسان است تا در مورد خریدوفروش دوربین دزدگیر فروشگاهی و انواع دوربین مداربسته راهنمایی‌تان کنند. در مورد نصب دوربین دزدگیر فروشگاهی هم جای نگرانی نیست، این مورد مهم از طرف تیم کارشناسان فنی ما به‌صورت کامل پیگیری می‌شود.

امنیت حرفه‌ای و بالای فروشگاه

در حال حاضر برندها و فروشگاه‌های بزرگ و به نامی مثل فروشگاه رفاه مشتری ما هستند و برای حفظ امنیت فروشگاه و کالاهایشان از دوربین دزدگیر فروشگاهی استفاده می‌کنند. پس شما هم جایی برای نگرانی ندارید و می‌توانید از طریق سایت چشم سوم با انواع دوربین‌های مداربسته، قیمت هرکدام، شرایط خرید، ضمانت کالا، گارانتی و دیگر موارد مهم آشنا شده و سپس دوربین موردنظرتان را سفارش دهید. ما منتظرتان هستیم تا بهترین‌ها را برای امنیت کسب‌وکار یا محل زندگی خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: ۸۸۲۴۲۸۷۹ و ۸۸۲۴۲۸۷۸ -۰۲۱

برای دریافت مشاوره رایگان و بازدید از show room و آشنایی با عملکرد و کیفیت محصولات این شرکت می توانید با تعیین وقت قبلی به دفتر فروش چشم سوم مراجعه نمایید.

 

یک دیدگاه بگذارید