پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

دزدگیر فروشگاهی چیست و شامل چه تجهیزاتی است؟

ابتدا به ترجمه کلمه گیت (GATE) میپردازیم. معنی گیت همان دروازه و یا محل ورود و خروج میباشد. بدلیل اینکه دزدگیر فروشگاهی در درب ورودی نصب و راه اندازی میشود، و ورود و خروج افراد را کنترل میکند به آن گیت دزدگیر یا گیت فروشگاهی میگویند.
به عبارتی دیگر، این دستگاه در ورودی فروشگاه نصب شده، لذا نام انگلیسی گیت (GATE) به آن اطلاق میشود. این گیت به همراه دیگر لوازم جانبی ضد سرقت فروشگاهی مانند تگ دزدگیر ، لیبل دزدگیر ، خنثی کننده لیبل ، جدا کننده تگ لباس از سرقت کالاهای داخل فروشگاه توسط سارقین جلوگیری مینماید.

گیت فروشگاهی ( گیت دزدگیر ) یا همان دزدگیر فروشگاهی از سرقت کالاها و اجناس مغازه جلوگیری میکند.
طبق گزارشات در فروشگاه هایی که دزدگیر ( گیت دزدگیر ) نصب شده است 70 تا 90 درصد از سرقت جلوگیری شده است.

EAS در واقع مخفف کلمات Electronic Article Surveillance به معنی ناظر الکترونیکی کالا می باشد.

کاربرد دزدگیر فروشگاهی

حال به کاربرد دزدگیر فروشگاهی میپردازیم. در فروشگاه و مغازه، هنگامی که مشتری کالا یا اجناس خود را انتخاب نمود و برای پرداخت هزینه آن به صندوق و یا فروشنده مراجع نمود ، فروشنده توسط دستگاه خاصی (خنثی کننده لیبل و جداکننده تگ دزدگیر) تگ ها را از کالا جدا می نماید و یا لیبل ها را خنثی میکند.

حتما بخوانید: قیمت گیت فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر شخصی بخواهد کالا و یا اجناس را که بر روی آنها تگ دزدگیر و با لیبل دزدگیر نصب شده است را بدون اجازه فروشنده از فروشگاه و یا مغازه خارج نماید، در هنگام عبور از گیت دزدگیر ،دستگاه آلارم میدهد و فروشنده را مطلع میگرداند.

تگ دزدگیر از نظر استحکام آنقدر محکم هستند که نمیتوان آنرا با ابزارهای معمولی باز نمود و برای باز کردن آن حتما به جداکننده دزدگیر لباس نیاز است. و فقط توسط فروشنده و با دستگاه مخصوص باز میشود.

لبیل های ضدسرقت درجه یک نیز دارای چسبندگی بسیار بالایی میباشند. و نمیتوان آنرا به راحتی از روی کالا و اجناس جدا کرد و برای خنثی نمودن آن نیاز به دستگاه خنثی کننده میباشد.

نام های مختلفی به سیستم گیت ضد سرقت فروشگاهی اطلاق می شود که از جمله می توان به گیت امنیتی فروشگاهی، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر پوشاک ، دزدگیر لباس و (بعضا دزدگیر مانتو )، سیستم های محافظت از کالا، دزدگیر پوشاک ، گیت دزدگیر پوشاک، گیت ضد سرقت هایپر مارکت و … اشاره کرد.

کلمات کلیدی دزدگیر فروشگاهی:

تگ صدفی- تگ گلفی- تگ گریف- تگ عدسی- تگ مربعی- تگ لباس -تگ بطری -تگ بندی -تگ رگالی- تگ پنسیل-تگ مدادی- تگ مدادی بنددار- تگ عینک – تگ جواهر- تگ سنسورماتیک- تگ اسپایدر- تگ جعبه- تگ شل-تگ دایره-تگ کارتی-تگ موبایل-تگ آویز – دزدگیر موبایل

یک دیدگاه بگذارید