پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

بهترین لیبل دزدگیر فروشگاهی RF کدامند؟

مقاله زیر حاصل تلاش و بیش از 10 سال تجربه این شرکت میباشد. شرکت چشم سوم همواره در تلاش است که بتواند بهترین لیبل دزدگیر فروشگاهی rf را با قیمت مناسب و مهم تر از آن، با بهترین کیفیت عرضه نماید.این شرکت با پیگیری های مستمر و بازدید از بیش از 15 کارخانه تولید تگ و لیبل دزدگیر در سراسر دنیا توانسته نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد.

شرکت چشم سوم همواره به دنبال تامین بهترین لیبل از بزرگترین تولید کنندگان برای مشتریان خود است.
بیش از 10 سال فعالیت در زمینه گیت فروشگاهی و با وجود موانع و مشکلات اقتصادی فراوان، این شرکت همواره تلاش نموده تا با کیفیت ترین و بهترین لیبل را به مشتربان خود ارائه نماید.

کیفیت لیبل دزدگیر فروشگاهی RF به چه عواملی بستگی دارد؟

لیبل دزدگیر بدلیل سهولت نصب و کاربرد ضد سرقتی آن، یکی از متداولترین تجهیزات ضد سرقت به همراه گیت فروشگاهی میباشد.

اولبن فاکتور که در کیفیت لیبل ضد سرقت تاثیر دارد، جنس و موادی است که از آن ساخته شده.

مواد اصلی تشکیل دهنده لیبل RF عبارتند از:

  1. نوعی خاصی از آلیاژ آلومینیوم که به صورت دو لایه دی الکتریک مجزا از هم هستند، و در واقع نقش سلف و خازن را بازی میکنند. این لایه در واقع فرکانس مورد نظر را بوجود میاورد. ضخامت مواد بکار رفته بسیار مهم است و به شدت بر روی کیفیت لیبل از جمله ضریب جذب مغناطیسی و Q-Factor لیبل تولید شده تاثیر میگذارد.
  2. از مواد اصلی تشکیل دهنده دیگر میتوان به کاغذ و چسب و سلفون اشاره نمود.

متاسفانه تولید کنندگان چینی بدلیل صرفه جویی اقتصادی و استفاده کمتر از مواد اولیه در تولید، تاجایکه امکان داشته ضخامت لیبل را کاهش داده اند که این کار بشدت بر روی کیفیت عملکرد آن تاثیر گذاشته است. و هنگامی که لیبل ضد سرقت از مقابل دزدگیر فروشگاهی عبور میکند ضعیف عمل مینماید.
بخصوص هنگامی که دزدگیر فروشگاهی در فواصل بیشتر از یکدیگر نصب شده باشند. این نوع لیبل ها باعث نارضایتی مشتریان است و همچنین کارایی پایینی دارند.

از طرف دیگر چیزی که در کیفیت لیبل اهمیت دارد، چسب آن میباشد. باید کیفیت چسب استفاده شده در آن بالا باشد و حداقل تا دو سال چسبندگی لازم را داشته باشد. که علاوه بر اینکه لایه های داخلی لیبل در کنار هم نگه داشته شود، بتواند بر روی کالاهای مختلف خوب بچسبد.
عموما از بهترین چسب ها از بهترین برندهای آلمانی استفاده میشود. چسب نباید حداقل تا دو سال فاسد شود.

حتما بخوانید : انواع لیبل دزدگیر فروشگاهی

همچنین نوع لایه های سلفون بکار رفته در دزدگیر فروشگاهی و قابلیت کشسانی آن و نفوذ ناپذیری آن اهمیت زیادی دارد و بشدت درعملکرد لیبل دزدگیر، بهره برداری و کارکرد  با گیت دزدگیر موثر است.

عامل دوم در کیفیت لیبل دزدگیر فروشگاهی RF

عامل دوم که در کیفیت لیبل دزگیر تاثیر مستقیم دارد، فرایند تولید آن میباشد. چراکه اگر از بهترین مواد اولیه استفاده بشود ولی فرایند تولید نامناسب باشد نتایج خوبی حاصل نخواهد شد.

بطور خلاصه طراحی فرآیند تولید کارخانه لیبل دزدگیر RF از پیچیدگی و نظم خاصی برخوردار است. چون علاوه بر اینکه تجهیزات کنترلی مختلفی که هر دستگاه در بخش های مختلف دارد و ترتیب عملکرد و چیدمان آنها و کنترل خروجی صحیح هر مرحله که ورودی مرحله بعدی می باشد اهمیت دارد، کنترل شرایط محیطی و نحوه نگهداری و استفاده بهینه آنها نیز بسیار حائز اهمیت است.

تولید لیبل دزدگیر RF بسیار پیچیده و کار دشواری است. برای تولید نیاز به دستگاه و ابزار آلات پیچیده ای میباشد.
علاوه بر تجهیزات و امکانات، ترتیب عملکرد و چیدمان آنها و کنترل خروجی در هر مرحله اهمیت بسیار فراوانی دارد. کنترل شرایط محیطی نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در کیفیت محصول تولید شده میباشد.

مثال برای شرایط محیطی هوای سالنی است که کارهای مربوط به چسب لیبل در آن انجام میشود.
در واقع چسب لیبل دزدگیر به شدت بر روی چسبناک بودن آن و همچنین طول عمر آن تاثیر دارد. کارخانه های تولیدی از سنسورهای کنترل رطوبت و دما بهره میبرند.
اکثر کاخانه های تولید دزدگیر فروشگاهی rf در شهرهایی با آب و هوای مرطوب قرار دارند.

این بخش از تولید بسیار مهم است لذا نباید هیچ گردوغباری وجود داشته باشد. گرد و غبار تاثیر منفی در چسبناک کردن دزدگیر فروشگاهی دارد. لذا در سالن ها و کارخانه های تولید دزدگیر فروشگاهی شرایط خاص و کنترلی حکم فرماست.

عامل سوم در کیفیت لیبل دزدگیر فروشگاهی RF

عامل سوم موثر بر کیفیت لیبل دزدگیر RF، ماشین آلات و تجهیزات اصلی شامل دستگاههای aging، پرینترهای مختلف، اتصال دهنده ها، غلتک ها و رول جمع کن ها،تجهیزات cutting و QC نهایی، بسته بندی و غیره است.

ماشین آلات و دستگاههایی که برای تولید لیبل دزدگیر استفاده میشوند توسط شرکت های اروپایی و آمریکایی به شکل کاملا سفارشی طراحی و ساخته شده اند. از ابزار دقیق و سنسور های کنترلی برای تولید محصول بدون عیب و نقص استفاده میشود.
باید در نظر بگیرید که تولید لیبل و تگ دزدگیر یکی از صنایع بسیار پیشرفته و پیچیده است. نیاز به ابزار پیچیده دارد زیرا باید هر مرحله دقیق تست و کنترل شود تا بهترین محصول تولید شود.

حتما بخوانید: لیبل دزدگیر یا لیبل امنیتی

همنطور که از قبل گفته شد دزدگیر لیبل از نوعی آلیاژ آلومینیومی ساخته میشود که ضخامت دی الکتریک در این مرحله نباید از یک بازه تلرانسی مشخص، خارج شود و از نظر کشسانی از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
در عین حال دقت پرینترها نیز بسیار بالاست و عدم وجود هرگونه اعوجاج در فواصل داخلی مدار داخلی دی الکتریک مهم است که در صورت عدم کنترل می تواند باعث اختلال فرکانسی و کارکرد نامناسب لیبل دزدگیر نهایی شود.

نکته بعدی دستگاهی است که وظیفه اتصال لایه های دی الکتریک را به یکدیگر دارد و به محل اتصال آن ها اصطلاحا Deactivation Point گفته می شود که اگر نیروی اتصال کمتر از میزان لازم باشد، باعث می شود تا لیبل دزدگیر RF کار نکند و اگر نیرو بیش از حد فرمان باشد، لیبل توسط خنثی کننده غیر قابل خنثی شدن است و در هنگام بهره برداری در فروشگاه ها مشکل ساز می شود.

ماشین آلات دیگری نظیر cutting، رنگ زنی و بسیاری دیگر در تولید لیبل دزدگیر و تگ دزدگیر مورد بهره برداری قرار می گیرند که هر یک توسط سنسورها و حسگرهای مختلفی کنترل شده و نقش خود را ایفا می کنند و محصول نهایی به صورت رول 1000 عددی و یا بیشتر بسته به خواست مشتری بسته بندی می شود.

عامل چهارم در کیفیت لیبل دزدگیر

عامل چهارم کنترل کیفی محصول نهایی از نظر بررسی محدوده فرکانسی مجاز تک تک لیبل ها و جایگزینی آنهاست که در کارخانجات تراز اول صورت میگیرد و عملا لیبل خراب در هر رول وجود ندارد برخلاف بسیاری از کارخانجات درجه دو در چین که به علت هزینه های زیاد کنترل کیفی دقیقی روی محصول نهایی خود ندارند و همیشه این شبه برای مصرف کننده وجود دارد که چگونه باید لیبل دزدگیر و تگ دزدگیر مشکل دار را از سالم تشخیص دهد و وارد سیکل کاری خود ننماید.

مرحله آخر مبحث کنترل کیفی محصول تولید شده است. باید محصول در محدوده فرکانسی استاندارد باشد.در کارخانه های درجه یک ، تک تک لیبل ها بررسی میشوند و لیبل های خراب حذف میشوند.بخاطر همین است که در رول لیبل هیچ لیبل خرابی وجود ندارد. در کارخانه های درجه دو چینی بخاطر هزینه های سنگین کنترل کیفیت این امر جدی گرفته نمیشود.

شرکت چشم سوم تلاش نموده است که بهترین لیبل دزدگیر RF و تگ دزدگیر را به مشتریان و همکاران عرضه نماید.

کلمات کلیدی

دزدگیر لباس – تگ صدفی – دزدگیر موبایل – قیمت لیبل دزدگیر – قیمت تگ دزدگیر – قیمت گیت دزدگیر – بهترین لیبل دزدگیر – بهترین تگ دزدگیر – بهترین گیت دزدگیر – تگ لباس – دزد گیرپوشاک – دزدگیر کتاب

 

یک دیدگاه بگذارید