پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است ؟

به طورکلی گیتهای دزدگیر فروشگاهی را می توان از نقطه نظر تکنولوژی فرکانسی و یا ظاهر فیزیکی و نوع کاربرد مورد انتظار در فروشگاه بررسی نمود.

در این مقاله به دنبال بررسی و نحوه انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی از  نقطه نظر مصرف کننده یا  در واقع بهره بردار فروشگاه هستیم. معمولاً مشکل اصلی صاحبان فروشگاه ها در انتخاب گیت دزدگیر مناسب این است که چه نوع از دزدگیر فروشگاهی برای کسب و کار آنها مناسب تر بوده و از نظر اقتصادی  مقرون به صرفه باشد. 

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است (نکته اول)

تکنولوژی‌های متعارف و متداول که امروزه برای استفاده در کلیه فروشگاه ها ارائه می شوند را می‌توان به ۲ دسته گیت RF  و گیت AM تقسیم بندی کرد. 

اصولاً گیت فروشگاهی AM به نسبت دزدگیر فروشگاهی RF هزینه  بالاتری دارد. به همین نسبت تجهیزات جانبی این نوع از دزدگیر فروشگاهی از قبیل تگ دزدگیر یا لیبل دزدگیر و یا حتی خنثی کننده لیبل دزدگیر گرانتر می باشد.

اصولاً برای دزدگیر فروشگاه های لباس و یا اقلامی که از تگ دائمی برای آن آنها استفاده می شود دزدگیر فروشگاهی RF پیشنهاد می شود که هزینه کمتری دارد،  مگر اینکه موقعیت فروشگاه به گونه‌ای باشد که همسایگان مجاور مجهز به گیت دزدگیر فروشگاهی باشند و یا اینکه موقعیت فروشگاه در داخل مجتمع های تجاری و یا پاساژها قرار داشته باشد که اصولاً شرایط نویز محیطی امکان نصب  گیت  RF را ندارد.

پس بنابراین موقعیت مکانی فروشگاه یکی از  پارامترهای اصلی انتخاب گیت دزدگیر فروشگاهی  مناسب می باشد.

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی  چگونه است ؟
انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است (نکته دوم)

 نکته حائز اهمیت دوم در انتخاب نوع دزدگیر فروشگاهی یا همان گیت دزدگیر، عرض درب ورودی و یا معبر اصلی فروشگاه می باشد.

  به طوری که برای ورودی های عریض گیت دزدگیر AM پیشنهاد می شود که در مقایسه با با تکنولوژی دزدگیر فروشگاهی rf  نویز پذیری کمتری داشته و درمحیط‌هایی مانند پاساژها عملکرد بهتری را در حوزه سیستم امنیتی گیت دزدگیر از خود نشان می دهد.

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است (نکته سوم)

از نقطه نظر کاربرد در فروشگاه هایی که بیشتر از لیبل دزدگیر فروشگاهی برای حفاظت کالاها استفاده می شود سایز و نوع مواد به کار رفته در محصولات داخلی فروشگاه از اهمیت ویژه برخوردار است.

به طوریکه اگر محصولات داخل فروشگاه سایز کوچکی داشته باشند از لیبل AM بیشتر استفاده می‌شود که در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی استفاده از دستگاه دزدگیر فروشگاهی am بیش از دستگاه گیت دزدگیر فروشگاهی RF توصیه می شود.

همچنین بر روی محصولاتی که از نظر جنس به آلیاژهای فلزی نزدیک هستند نیز لیبل دزدگیر AM عملکرد بهتری را روی گیت دزدگیر فروشگاهی از خود نشان می دهد.

در حالی که لیبل دزدگیر RF یا لیبل RF به هیچ عنوان روی اجسام شبه فلزی شامل آلومینیوم و یا روکش آلومینیوم پاسخ پاسخگوی مناسبی را در حین عملکرد با گیت دزدگیر فروشگاهی از خود نشان نمی دهد. پس بنابراین  نوع کالای ارائه شده در فروشگاه و در نتیجه لیبل دزدگیر برای اقلام ارائه شده در فروشگاه در انتخاب نوع گیت دزدگیر تاثیر بسزایی دارد.

به عنوان مثال  معمولاً در فروشگاه‌های کتاب فروشی از گیت دزدگیر RF  استفاده می شود، چرا که لیبل دزدگیر RF  برای استفاده روی کتاب ها مناسب تر بوده و چون برجستگی ندارد و به صورت تخت چسبانده میشود جلب توجه نمی کند و آسودگی و امکان استفاده راحت تر را برای بهره‌بردار فراهم می آورد.

انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی  چگونه است ؟
انتخاب بهترین گیت دزدگیر فروشگاهی چگونه است

 نکته چهارم: 

گیت ها فروشگاه از نظر ظاهری و جنس مواد اولیه به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول که جزو گیت ارزان به شمار می‌رود معمولاً با بدنه پروفیل آلومینیومی  طراحی می‌شود که توسط ورق های پلکسی گلس و یا فیبرهای چوبی تولید می شود.

 دسته دوم گیت های فروشگاهی هستند که بدنه کاملاً پلکسی گلس با ظاهر شیشه ای دارند و از نظر استحکام دارای ضریب امنیت کمتری هستند مستند ولی به لحاظ زیبایی با توجه به نور مخفی که که در آن ها کار می شود بسیارمورد توجه برخی از مشتریان گیت های فروشگاهی قرار دارد. 

دسته سوم گیت فروشگاهی با بدنه کاملا پلاستیکی و یا ABS فشرده می باشد که معمولاً فریم پلاستیکی به صورت توخالی طراحی شده که ظاهر شکیل و زیبا را برای یک گیت لوکس ایجاد می کند.

در نهایت می توان گفت که انتخاب ظاهر فیزیکی بیشتر به سلیقه مشتری بستگی داشته ولی در برخی موارد ازدحام فروشگاه و یا شیک بودن گیت یکی از عوامل اصلی در انتخاب دزدگیر لباس از نظر ظاهر می باشد.

همکاران ما در  شرکت چشم سوم آمادگی دارند تا با ارائه مشاوره رایگان شما را در انتخاب بهترین  و اقتصادی ترین نوع  دزدگیر فروشگاهی  با توجه به سلیقه خودتان راهنمایی نمایند.

یک دیدگاه بگذارید