پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

دزدگیر اجناس فروشگاهی

چه فروشگاه مواد غذایی داشته باشید، چه فروشگاه لباس. قطعاً دغدغه مراقبت از اجناس فروشگاهتان را دارید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر و تولید انواع دزدگیر اجناس فروشگاهی تقریباً این مشکل حل شده است. این دزدگیرها انواع مختلفی دارند و می‌توانید متناسب با کسب‌وکارتان دزدگیر اجناس فروشگاهی تهیه کنید. اما شاید برایتان سؤال باشد چقدر می‌توانید روی امنیت دزدگیر برای محافظت از اجناس حساب کنید؟

بدون اغراق تا بالای ۹۰ درصد می‌توانید روی دزدگیر اجناس فروشگاهی حساب باز کنید و به فکر تهیه آن باشید. ما در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی چشم سوم درباره دزدگیر اجناس فروشگاهی صحبت می‌کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند هستید درباره این موضوع بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

دزدگیر اجناس فروشگاهی چیست؟

دزدگیر اجناس فروشگاهی مجموعه‌ای وسایل امنیتی برای محافظت از اجناس فروشگاه در برابر سرقت احتمالی است. دزدگیر اجناس فروشگاهی مجموعه‌ای از دستگاه‌های گیت تگ‌ها و لیبل‌ها و دستگاه‌های خنثی‌کننده و جداکننده تگ و لیبل است. در واقع شما برای مراقبت از اجناس فروشگاه تگ و لیبل متناسب با اجناس را بر روی لباس یا اجناس خوراکی نصب می‌کنید و با نصب دزدگیر کسی قادر نخواهد بود جنس‌های فروشگاه شما را بدون اطلاع از محل خارج کند و شما مطلع خواهید شد.

مزیت وجود دزدگیر اجناس فروشگاهی امنیت محیط فروشگاه، امنیت کارمندان و مراقبت از اموال فروشگاه شما است. وقتی از دزدگیر اجناس فروشگاهی استفاده می‌کنید نظم در فروشگاه شما برقرار می‌شود و می‌توانید با خیال راحت بر روی ارتباط با مشتری و فروش محصولاتتان تمرکز کنید.

انواع دزدگیر اجناس فروشگاهی

دزدگیر اجناس فروشگاهی به چند بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود:

گیت فروشگاهی

اولین مدل دزدگیر اجناس فروشگاهی که می‌خواهیم معرفی کنیم، گیت‌ها هستند. گیت‌های امنیتی فروشگاهی، دستگاه‌هایی هستند که قسمت در خروجی یک فروشگاه آن را نصب می‌کنند. این گیت‌ها از خروج اجناس به‌صورت غیرمجاز به خارج از فروشگاه جلوگیری می‌کنند. گیت‌های فروشگاهی همراه با موارد دیگری که همه تقریباً با یکدیگر همکار هستند فعالیت می‌کنند. هر فروشگاهی که گیت امنیتی وجود داشته باشد، اجناس آن فروشگاه احتمالاً دارای یک سری تگ یا لیبل هستند. این تگ‌ها و لیبل‌ها هنگام خرید و پس از پرداخت صورت‌حساب توسط فروشنده با یک دستگاه جداسازی می‌شوند و یا اگر لیبل باشند، توسط دستگاه لیبل آن را خنثی می‌کنند و به مشتری تحویل می‌دهند.

چنانچه شخصی بخواهد کالایی را بدون پرداخت صورت‌حساب و با لیبل از فروشگاه خارج کند، گیت فروشگاهی نصب شده در فروشگاه به صدا در می‌آید و فروشنده و کارمندان فروشگاه از سرقت احتمالی کالا مطلع می‌شوند.

انواع گیت فروشگاهی

در قسمت قبلی با گیت فروشگاهی و نحوه عملکرد آن آشنا شدیم، خوب است بدانید گیت‌های فروشگاهی نیز سه نوع مختلف دارند که اطلاعات آن به شرح زیر است:

  • گیت فروشگاهی AM
  • گیت فروشگاهی RF
  • گیت فروشگاهی EM

عملکرد گیت دزدگیر فروشگاهی AM

گیت‌های فروشگاهی AM از نظر عملکرد تا حدود سه متر با تگ‌های فروشگاهی و حدود یک متر و نیم با لیبل‌های AM آنتن‌دهی دارد. از گیت‌های AM بیشتر در فروشگاه‌های لوازم آرایشی، بهداشتی، هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های لباس استفاده می‌شود. ایمنی گیت‌های فروشگاهی AM بسیار بالا بوده و جزء قوی‌ترین گیت‌های موجود در بازار برای جلوگیری از سرقت است. نویز گیت‌های فروشگاهی AM در مقایسه با گیت‌های RF کمتر بوده، اما از نظر قیمت بسیار گران‌تر از گیت‌های RF است. از نظر اندازه لیبل‌های AM کوچک‌تر از RFها بوده و به همین دلیل این گیت‌ها بیش‌تر در لوازم آرایشی بهداشتی‌ها که معمولاً محصولات کوچک‌تری دارند، قابل‌استفاده است.

عملکرد گیت دزدگیر فروشگاهی RF

گیت‌های فروشگاهی RF دو مدل تک آنت و دو آنتن دارند. در مدل‌های دو آنتن یکی از گیت‌ها فرستنده و دیگری گیرنده دارند و در گیت‌های تک آنتن RF فرستنده و گیرنده در همان یک گیت ادغام شده است. در این گیت فروشگاهی اگر تگ یا لیبل سازگاری با این دستگاه از فروشگاه خارج شود دستگاه شروع به آلارم زدن می‌کند و فروشنده را از سرقت آگاه می‌کند.

عملکرد گیت دزدگیر فروشگاهی EM

گیت‌های فروشگاهی EM  به‌طورکلی ظاهر متفاوتی از سایر گیت‌های فروشگاهی دارند. لیبل‌های گیت‌های فروشگاهی برای استفاده روی فلزات مناسب است و برای همین استفاده از آن‌ها در فروشگاه‌های ابزارفروشی، لوازم آرایشی بهداشتی و هایپرمارکت‌هایی که اجناس فلزی دارند، استفاده می‌شود.

همچنین کتابخانه‌ها و مراکز تحقیقاتی معمولاً از این نوع گیت برای در ورودی و خروجی ساختمان استفاده می‌کنند. گیت‌های فروشگاهی EM معمولاً دو آنتنی هستند و در فاصله‌های کم نسبت به یکدیگر نصب می‌شوند، زیرا فرکانس‌های این گیت‌ها بسیار پایین است و با نصب بافاصله نزدیک، کندی سیستم آن‌ها جبران می‌شود.

تگ دزدگیر اجناس فروشگاهی

پس از گیت‌های فروشگاهی مهم‌تریم مسئله برای دزدگیر اجناس فروشگاهی استفاده از تگ مناسب با گیت است که روی محصولات نصب می‌شود. تگ‌ها و لیبل‌ها نیز همانند گیت‌های فروشگاهی انواع مختلفی دارند. به چند دلیل بهتر است در خرید تگ و لیبل صرفه‌جویی نکنید:

  • تگ باکیفیت به محصولات آسیب نمی‌رساند.
  • قدرت تشخیص بالایی در برقراری با گیت فروشگاه دارد.
  • تگ‌های باکیفیت هنگام جداسازی از دستگاه خنثی‌کننده سریع جدا می‌شوند.

انواع تگ و لیبل اجناس فروشگاهی

در ادامه انواع تگ‌ها و لیبل‌های پرطرفدار فروشگاهی را باهم بررسی می‌کنیم:

تگ دزدگیر صدفی

تگ‌های صدفی یکی از پرفروش‌ترین تگ‌های موجود در بازار است که شکل آن دایره‌ای و دوطرفه است و روی طرف اجناس فروشگاهی نصب می‌شود. تگ‌های صدفی برای فروشگاه‌های پوشاک بسیار کاربردی است و همچنین قیمت آن نیز اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است.

تگ دزدگیر مثلثی

تگ‌های مثلثی سه‌گوش هستند و در ابعاد کوچک نیز تولید می‌شوند. تگ‌های مثلثی همچنین کیفیت بالایی دارد و به علت کیفیت بالای آن تقاضا نیز برای آن زیاد است. این مدل از تگ بیش‌تر در فروشگاه‌های لباس زیر فروشی، شال روسری، فروشگاه‌های کیف و کفش، جوراب فروشی و فروشگاه‌های ظروف آشپزخانه با بند لنیارد کاربرد دارد.

تگ دزدگیر گلفی

تگ‌های گلفی از نظر ظاهری تا حدودی شبیه تگ‌های صدفی است، اما روی دایره‌های آن فرورفتگی‌های کوچکی مانند توپ گلف دارد. این تگ‌ها دوطرفه هستند و روی لباس و اجناس فروشگاهی نصب می‌شود تا از به سرقت رفتن آن‌ها جلوگیری کند.

لیبل فروشگاهی

لیبل‌های فروشگاهی برچسب‌هایی هستند که برای دزدگیر اجناس فروشگاهی استفاده می‌شود. این لیبل‌ها معمولاً در فروشگاه‌های کتاب‌فروشی، اجناس هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی کاربرد دارد و به‌صورت برچسب و گاهی دارای بارکد هستند که پس از خرید، فروشنده با استفاده از دستگاه خنثی‌کننده لیبل، تگ‌های لیبل را خنثی می‌کند.

خرید دزدگیر اجناس فروشگاهی

اگر شما دارای فروشگاهی هستید، توصیه می‌کنیم خرید دزدگیر اجناس فروشگاهی را در اولویت قرار دهید، چرا که برای یک فروشگاه موفق امنیت، آرامش و نظم بسیار حائز اهمیت است و شما با خرید دزدگیر اجناس فروشگاهی امنیت لازم را برای فروشگاهتان تأمین خواهید کرد.

دزدگیر اجناس فروشگاهی در واقع نوعی بیمه اموالتان است که خطر سرقت را تا بیش از نود درصد کاهش می‌دهد. اگر برای خرید دزدگیر اجناس فروشگاهی تجربه کافی ندارید، همکاران ما در مجموعه چشم می‌توانند در خصوص خرید دزدگیر اجناس فروشگاهی به شما مشاوره و اطلاعات لازم را بدهند. همچنین بهترین و اقتصادی‌ترین کالاها را به شما معرفی کنند. برای دریافت مشاوره با کارشناسان چشم سوم می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

۸۸۲۴۲۸۷۹ و ۸۸۲۴۲۸۷۸ -۰۲۱

نمایندگی دزدگیر اجناس فروشگاهی

ما چشم سوم مغازه شما هستیم تا از نگرانی شما بکاهیم، ازاین‌رو برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز معتبرترین گیت‌های فروشگاهی و انواع تگ و لیبل را برای فروش ارائه می‌کنیم. ما در مجموعه چشم سوم مفتخر هستیم نماینده رسمی شرکت‌های اروپایی همچون RAKO آلمان، MTC هلند، TAGIT چک باشیم.

قیمت دزدگیر اجناس فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی چشم سوم نماینده خریدوفروش دزدگیر اجناس فروشگاهی، محصولات را به قیمت تولیدی، عمده و با گارانتی ضمانت اصل کالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید پس از مقایسه کیفیت و قیمت محصولات با سایر فروشگاه‌های اینترنتی و درنظرگرفتن نیازتان؛ خرید خود را با اطمینان از فروشگاه اینترنتی چشم سوم انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

یک دیدگاه بگذارید