پرش لینک ها
مشاوره تلفنی

دزدگیر لباس و عوامل نویز

گیت فروشگاهی و یا دزدگیر لباس در چه شرایطی ضعیف عمل میکند؟

چه عواملی باعث میشود که دزدگیر لباس و دزدگیر فروشگاهی درست کار نکند؟

دراین مقاله میخواهیم به عوامل و شرایطی را که در عملکرد گیت فروشگاهی تاثیر میگذارد بررسی کنیم.

امواج مغناطیسی و نویزها باعث بوجود آمدن برخی مشکلات بر روی گیت های فروشگاهی میشوند.

زیرا اساس کار گیت های فروشگاهی ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی است. اما این امکان و جود دارد که امواج دیگر دستگاه ها از قبیل امواج گوشی موبایل ، امواج مغناطیسی ایستگاههای آتش نشانی ، BTS های موبایل و … بر روی عملکرد گیت دزدگیر تاثیر بگذارد.

عوامل که باعث بوجود آمدن نویز میشوند عبارتند از:

  • کابل های حامل جریان برق
  • کولر
  • لامپ های نئون
  • دستگاه های الکتریکی
  • گیت های فروشگاهی دو مغازه

در هنگام نصب دزدگیر فروشگاهی باید دقت شود که عوامل تولید کننده نویز در محل نصب وجود نداشته باشد.مثلا در ویتربن مغازههایی که از لامپ نئون استفاده شده است.

مشتریان محترم باید این نکته را درنظر بگیرند که بعد از نصب دزدگیر فروشگاهی توسط بخش فنی شرکت نباید وسیله ای دیگر در اطراف دزدگیر اضافه کنند. قبل از اضافه کردن وسایل الکتریکی حتما با بخش فنی شرکت مشورت نمایند.

دزدگیر لباس و عوامل نویز – نکته اول

در یک فروشگاه فاصله بین دو گیت را نمیتوان بیش از اندازه افزایش داد. با تو جه به نوع دزدگیر لباس و تکنولوژی بکار رفته درآن یک حداقل و حداکثر فاصله بین دو گیت دزگیر وجود دارد.

اگر در مغازه شما به هر دلیلی نویز زیاد است، یک روش برای مقابل با نویز، کم کردن فاصله آنتن ها یا پایه های گیت دزدگیر است.

دزدگیر لباس و عوامل نویز – نکته دوم

همانطور که در بالاتر گفتیم اساس کار گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی، امواج الکترومغناطیسی میباشد.

دزد گیرهای فروشگاهی در محدوده فرکانسی خاصی تنظیم شده اند. مثلا فرکانس گیت AM برابر با 58 کیلوهرتز است. حال اگر در کنار مغازه شما یک دستگاه با همین فرکانس روشن باشد چه اتفاقی میافتد؟

اگر فرکانس دستگاه شما هم با فرکانس دستگاه مغازه کناریتان یکی باشد هر دو دستگاه دچار اختلال در عملکرد میشوند. زیرا امواج دستگاه همسایتان بر روی گیت دزدگیر شما تاثیر میگذارد. را حل چیست؟

چگونه دزدگیر لباس را باز کنیم

در فروشگاهها و پاساژها که تعداد مغازه ها زیاد است، باید حتما قبل از خرید گیت فروشگاهی بدانید که آیا مغازه کنار شما دزدگیر دارد یا نه؟ فرکانس دستگاه آن چیست؟ اگر فاصله درب مغازتان تا درب مغازه کناری تان بیش از 10 متر است نگران این موضوع نباشد. اگر نتوانستید فرکانس دستگاه مغازه کناریتان را متوجه بشوید با کارشناسان فنی شرکت چشم سوم تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت برای کارشناسی محیط حاضر شوند.

دزدگیر لباس

www.en.wikipedia.org

یک دیدگاه بگذارید